Sängvätning...
Hej!
Jag har en son på 4 år som nu efter nästan ett år utan blöja har börjat kissa i sängen på nätterna...
Han har hållt sig torr utan blöja både på natten och på dagen förut men nu har det börjat och blivit varje natt i över en månad...
Har försökt på alla sätt att lösa detta men jag kommer ingenvart med et. Han har fått en potta på rummet ifall han är rädd att kliva upp på natten och gå på toaletten.
Jag har väckt honom på natten för att få honom att kissa men det har inte fungerat då han inte har kissat en enda gång då.
Har försökt att prata med honom så jag kan förstå men han är ju bara 4 år så det känns inte som rätt metod heller.
Detta tär på mig och jag mår väldigt dåligt över det då jag är rädd att mitt barn far illa eller att jag har gjort något fel med honom som utlöst detta.
Han kan även "läcka" lite på dagarna i kalsongerna och då och då har det hänt att han har kissat på sig. Det vet jag att det kan hända så jag har inte lagt ner någon energi på det. Men nu när han börjat "läcka" så blir jag orolig...
Snälla jag behöver råd och hjälp med det här problemet för vi mår dåligt allihopa i detta...