2B3 skrev 2011-05-19 05:58:33 följande:
Härligt med lyckat RUL! Jag blir så glad av alla våra happy endings. Viktigt att de tittar noggrant och förklarar bra, var fick du göra ditt RUL?
Hoppas det ser lika bra ut på mitt RUL den 30/5. Nu känns det liiite närmare iaf. Bara 11 dgr kvar ;)
Klart att det kommer att gå bra

Jag gjorde mitt på Ultragyn vid Odenplan och har alltid varit supernöjd med dem.
sunmaid skrev 2011-05-18 15:56:37 följande:
Vet precis hur du har det för jag var med om samma sak för några år sedan. Då var jag helt hysterisk över att föda fram henne, var då i vecka 21. Men efteråt är jag så otroligt tacksam över det, kan inte riktigt säga varför men jag tror att hon blev mer "levande" för mig då, det gjorde fruktansvärt ont men hon var så otroligt fin och det är det jag minns. Hade dom bara plockat ut henne som jag ville så hade jag nog haft svårt att sörja ordentligt, jag tror att man tyvärr behöver gå igenom den processen trots att det är det värsta man kan gå igenom... Jag ville första inte heller titta eller hålla i henne för jag trodde hon bara var en stor blodklump men läkarna verkligen tvingade mig och det är jag så otroligt tacksam för för det var världens finaste lilla tjej som låg där, med fingrar, naglar lite hår och öron, bara aldeles för liten. När hennes syskon kom några år senare har dom varit super lika henne och bara det hade jag ju aldrig fått veta om jag inte hållt henne...
Du får gärna skriva till mig om du vill!
MILJONER KRAMAR!!!!
En sådan otroligt vacker berättelse (tufft men så fint)