Hur 17 ska jag veta, vill ju inte göra bort mej totalt???!!!
min nya väninna o jag har alldeles superbt kul tillsammans, umgåtts (rätt sällan tyvärr) ca 1 år nu. Jag är inte helt säker på om hon är bi eller ej. Kan prata om ALLT utom just DET. Jag är verkligen intresserad, drömmer om henne, skulle sååå gärna vilja älska me henne o mellanåt känns de som om vi båda vill det men drar oss - ingen liksom vågar ta steget. Jag vågar bara inte, hon törs säkert inte pga hon är i chefsposition på mitt jobb, skulle ja vara genant om jag inte visade respons om hon tog första steget. Det kan jag förstå.
Vi festar tillsammans, men alltid bara vi två - bastukvällar, utekvällar eller bara lugna hemmakvällar. Ingen av oss nämner nåt om att nån annan ska vara med. Beröring, blickar...blir toookig - eller så inbillar jag mej bara.....?? Hur ska man veta...nu ska jag laga mat åt oss på tumanhand snart..har ni nån ide om nån bra drink att börja med, eller meny överlag??? Om jag skulle våga fråga - eller ta första steget (vilket e bättre?), tror ni vänskapen är förstörd om det visar sig vara fel?? Eller är det allra bästa att helt kallt kyssa henne då vi är lite halvt berusade???? hjääälp....