• äldre mamma

Äldre småbarnsmamma.

Jag söker någon som är i en liknande situation som jag är

dvs 40+och småbarnsförälder.Jag tycker att det ibland kan

kännas ganska ensamt.
    Om du vill utbyta tankar och funderingar så hör gärna av dig till
    mig på [email protected]
    Mvh Anette

• Svar på tråden Äldre småbarnsmamma.
  • MieMilo

Tänkte också hoppa på tåget här hos er:) Jag är en mamma på 47 år och jag har 4 barn, 27 år, 25 år, 21 år och lyxbarnet på 3 år. Fler barn kommer vi inte skaffa utan är så nöjda och glada över vår minsting:) Han få bli max bortskämd med kärlek och lite annat också

• oltoj

Hoppar in här jag också :) Är 45 år och mamma till 3 pojkar 21, 19 och 2,5 år.. Bor i kristianstadstrakten!! 

• MieMilo
    oltoj skrev 2011-12-01 23:25:00 följande:
    Hoppar in här jag också :) Är 45 år och mamma till 3 pojkar 21, 19 och 2,5 år.. Bor i kristianstadstrakten!! 

Roligt att se att det finns fler som jag:) Vi bor i Landskronatrakerna. Du bloggar möjligtvis inte? Jag har själv bloggat sedan min som var ca tre månader och det är härligt att läsa tillbaka om honom:) Antar att du håller med am att det är STORA känslor att vara mamma i omgång nr 2:) Ha en underbar söndag!
  • mindmap

Okej, jag hoppar på Är 43 och har två tjejer på sex och tio år, men även "bonusar" på 20, 24 och 30...! (fast jag skilde mig från deras pappa 2009). Bor i NV Skåne. Får nog starta en tråd för närboende också

• gammelmamma

Vad kul det är att se att det är fler än jag som är över 40 och skaffar barn. Jag bor i en lite stad där det inte är så vanligt att man är 40+ och skaffar barn. Vi började tidigt och fick vårt första barn strax innanjag fyllde 20 när jag var 25 hade vi 3. När jag var lite drygt 38 fick vi en liten överraskning i form av ett plus  på gravtestet. Jag hade spiral och någon graviditet var inte planerat, men efter nån vecka med funderingar om hur vi skulle göra sa min man till mig att han ville att vi skulle behålla det. Efter så många år i hop såg han på mig att jag skulle må jättedåligt av en abort. Vi började glädjas, och det är så konstigt hur fort man vänjer sig vid tanken. Tyvärr slutade det i missfall och jag var jätteledsen. Vi bestämde oss då för att skaffa en liten sladdis trots allt. Helt fantasktisk, hon är i dag 2,5 år och till sommaren ska vi ge henne ett jämnårigt syskon. Hoppas jag kan lära mig den här sidan så att jag kan ha lite sällskap i vår eftersom jag vet att jag kommer att vara hemma och sjukskriven.

• GossarnasMor

Hoppar in jag med. Är 40 år med två pojkar på 3 och 5 år. Bor i Bromölla. Vore roligt att hitta någon i mina trakter att umgås med

• Cajsaliten

Hej, vill gärna vara med här. Är 42 och har fyra barn på 20, 8, 2.5 år, min yngsta är bara 2 veckor. Bor i Bromma och är ganska ensam i min bekantskapskrets med så små barn.

• gammelmamma

Ja visst känner man sig lite ensam. JAg kommer från enliten håla där deflesta är unga när de skaffar barn. JAg har gjort både och.

• lolott

Hej!

Jag är född -67.  Har ett barn på 7år och ett på13mån.
    Jag bor i Malmö. 

Svar på tråden Äldre småbarnsmamma.