Vad kul det är att se att det är fler än jag som är över 40 och skaffar barn. Jag bor i en lite stad där det inte är så vanligt att man är 40+ och skaffar barn. Vi började tidigt och fick vårt första barn strax innanjag fyllde 20 när jag var 25 hade vi 3. När jag var lite drygt 38 fick vi en liten överraskning i form av ett plus på gravtestet. Jag hade spiral och någon graviditet var inte planerat, men efter nån vecka med funderingar om hur vi skulle göra sa min man till mig att han ville att vi skulle behålla det. Efter så många år i hop såg han på mig att jag skulle må jättedåligt av en abort. Vi började glädjas, och det är så konstigt hur fort man vänjer sig vid tanken. Tyvärr slutade det i missfall och jag var jätteledsen. Vi bestämde oss då för att skaffa en liten sladdis trots allt. Helt fantasktisk, hon är i dag 2,5 år och till sommaren ska vi ge henne ett jämnårigt syskon. Hoppas jag kan lära mig den här sidan så att jag kan ha lite sällskap i vår eftersom jag vet att jag kommer att vara hemma och sjukskriven.