• Ida9110

Tycker du att man kan gå med bikini inomhus på våren och sommaren?

En spontan och rolig omröstning

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du att man kan gå med bikini inomhus på våren och sommaren?
  • La Lola

Varför skulle man inte kunna det är min fråga? Obestämd

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • logg81

Eeehhh... jag förstår inte... Klart man kan det. Man kan väl gå naken eller i vinterpäls oxå...

Jag är bäst på jorden... shit happens.... =D
  • HankyPanky

Om man går med bikiniöverdel och shorts eller kjol då? Var finns det alternativet?

• IsDimma

Upp till var och en. Om det är hemma i sitt egna hem. Ammars får man nog allt ta på sig något annat. Själv sparar jag badkläder till sol och bad. Inte plagg att ha på sig inomhus (om man i te är isimhallen )

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Ruggugglan

Ja, jag går naken i mitt eget hem om jag vill det. Så varför inte bikini?

• Fru Kwasthilda

Nej, ofräscht. Möbler och annat blir svettigt. Skulle aldrig acceptera män med bar överkropp heller.

• Cornellia

Hemma kan man väl ha på sig vad 17 som helst. Eller inte ha på sig nått.

BF 1/9 2011
  • Jennie med ie

Spontan och rolig säger du. Hmm...

Jag brukar inte bry mig om vad folk har på sig i sitt egna hem, men är jag bjuden på middag t ex vill jag inte ha nakna överkroppar (nej inte underkroppar heller ) t ex till bordet...

• Sarilariz

Det är upp till var och en.

Jag kan knalla runt naken hemma om det är riktigt varmt. Dock så bor vi i lägenhet högst upp utan insyn. Annars skulle det nog vara bikini på.

• Ida9110
    hannis skrev 2011-04-17 23:08:09 följande:
    Ja självklart.
    Okej. Kram
  • Teyla Emmagan

Nej, i sitt eget hem ska man vara iklädd spandex.

• St Augustine

Hemma kan man ha vad man vill, tycker jag, men om du får besök eller går utanför trädgården - klä på dig, människa!

(undantag: på stranden/badhuset etc)

Svar på tråden Tycker du att man kan gå med bikini inomhus på våren och sommaren?