• Bellas7

Bruna klumpar av Crinone fast jag är gravid

bim-2

Hej jag fick ett tydligt plus på stickan i onsdags och set har bara blivit starkare. Idag är jag på bim-2 så mensen ska komma i morgon eller måndag. I allafall tar jag crione två gånger om dagen och fick i dag ut lite som en 50 öring klumpbrunt rött crione, Jag har inga symtom alls att jag är gravid mer än tydligt ont längst ner i ryggen. Ush jag är så orolig men har haft fem tidiga mf så tror det kommer skita sig denna gång oxå.

Undrar lite om det är någon som fått brunt av crione fast de varit gravida och allt gick bra ..

så ledsen nu
  • Svar på tråden Bruna klumpar av Crinone fast jag är gravid
  • chantii

Jätte bra att det är starkare
    Jag vet inte hur länge... Tar det bara för min egen skull. Slutar nog efter första VUL. Har 12 kvar. Så tolv dagar kanske

Ja det är jätte jobbigt att se dom där klumparna. Kommer gå bra skall du se.

• Bellas7

ush nu hade jag lite bruna droppar i trosan mår så jäkla däligt av det :(

• Bellas7

Ush hade mer brunt i dag, allt crinone som jag satte upp i morse kom ut i omgångar brunt, lite rött, vitt. Ush vill åka till dok och kolla och jag vet att det e tidigt bläää

• chantii
    Bellas7 skrev 2011-04-27 11:32:30 följande:
    Ush hade mer brunt i dag, allt crinone som jag satte upp i morse kom ut i omgångar brunt, lite rött, vitt. Ush vill åka till dok och kolla och jag vet att det e tidigt bläää
    Kan du inte ringa och kolla om du kan få ett VUl? Något kan dom väl se nu? Eller?
  • Bellas7
    chantii skrev 2011-04-27 12:07:00 följande:
    Kan du inte ringa och kolla om du kan få ett VUl? Något kan dom väl se nu? Eller?
    Har ringt, men det är förtidigt att se någon och svaret var att det var vanligt med att det kommer ut lite brunt av crionen, bara inte man blöde av annat att det bara är crionen som är brunt/rött. Ja ja jag vet att det kan vara vanligt men blir ju skitnojig av att se det. Har nog varit på toa tio gånger idag :)

Har du fått mer av det bruna?

Jag har oxå sådan mensvärk som kommer i omgångar vilket hon sa var helt normalt tydligen :(
  • chantii

Denna gång har jag inte fått något av det, men förra gången jag ruvade så kom det....jag tar ju som sagt bara en gång per kväll, så tar man mer så blir det lite mer "mättat" där nere Så det är ingen fara.

Idag har jag inte kännt av mkt alls Jag tycker det är jätte jobbigt. Lite i ena bröstet bara :-0
    Imorgon bitti tänker jag ta ett Clearblue test med veckoindiaktion så har det ökat är så kanske jag inte är lika orolig......

• The75

Hej

Jag är gravid i vecka 27+6 och jag hade jätte mycket bruna klumpar när jag i tog Crinone i början av denna graviditet och allt har gått bra ((jag blödde en del oxå) min gyn läkare tog bort stora klump ansamlingar när jag gjorde VUL hon sa att det var mycket vanligt att man fick det när man tog Crinone.

• Bellas7

Tea75 tack tack känns så skönt att höra :)))
    Grattis till din graviditet härligt att vara o v 27.

Jag sätter in crinonen på morgon o kväll. När jag tar det på morgonen märker jag att det liksom skaver och det brukar komma ut vid nio brun/svart. Sen när allt kommit underdagen kommer det inte mer under kvällen utan bara vanliga flytningar.

Hoppas allt är normalt :)

Hur länge tog du crinonet?

• chantii

Flytnigar har jag också, väldigt vattningaTyst...lite sur lukt med....usch!!

• The75

hej

Leaeva jag tog crionen länge :O) började trappa ner vecka 12 och slutade helt vecka 14 om jag minns rätt,jag var så glad när jag fick sluta så snart jag slutade med dom upphörde dom bruna klumparna.

• Bellas7

Tea vad skönt att du slapp det oxå. Jag fårfortfarande ut bruna klumpar och det kommer liksom i omgångar. Fick i torsdags och sedan i går, så jäkla tråkigt för man tror mf direkt ju

• Cessan83

Undrar  om Crionen hur länge kan man ta den och varför ni tog 2 gånger om dagen ?

Hur har det gått!

• Bellas7

Jag tar crinone två ggr om dagen fram till v 12 tror jag, sen ska jag sluta med det.

Jag är i v 8 och väntar trillingar ;)

• Cessan83
    Bellas7 skrev 2011-05-21 08:32:58 följande:
    Jag tar crinone två ggr om dagen fram till v 12 tror jag, sen ska jag sluta med det.

Jag är i v 8 och väntar trillingar ;)
    Grattis! Tungan ute
  • Siv77

Jag är i vecka 8 o jag blödde ordentligt i början. Trodde att det var missfall, men det visade sig vara trillingar :) Du också ser jag leaeva?? :) Har spottings (bruna) ibland, men oroar mig inte för det. Det är vanligt har jag hört!

• Bellas7

Vad roligt Siv77
    Jag är i v 14 nu och var på ultraljud förra veckan och alla tre mådde prima :)

Svar på tråden Bruna klumpar av Crinone fast jag är gravid