• Lady Bird

Vill bara veta vad ni tycker om den här klänningen?

• Svar på tråden Vill bara veta vad ni tycker om den här klänningen?
  • Seven Costanza

Ganska fin, men blir lite mycket med blommorna också upptill, samt att jag tror att man ser rumpan om man lutar sig fram det allra minsta. Om den hade varit längre hade jag kunnat tänka mig att ha den på mig på fest.

• Pallas

Fin skärning, dock lite kort för en kärring som jag. Vill gärna se framsidan! Jag gillar rosorna också.

• silhuett

Jag upplever den nästan som lite porrig Och så måste man ju ha perfekt kropp för att passa i den, gissar jag..

• Pallas
    silhuett skrev 2011-04-26 17:13:25 följande:
    Jag upplever den nästan som lite porrig Och så måste man ju ha perfekt kropp för att passa i den, gissar jag..
    Ja, lite porrig. Me like. Raorrrrrr.
  • mer grubbel

Den är inte alls min stil, men jag gillar den!

• Lady Bird

Porrig? Nä knappast. Mer Helt söt bara.

• silhuett
    Pallas skrev 2011-04-26 17:14:52 följande:
    Ja, lite porrig. Me like. Raorrrrrr.
    Jo, precis.. Men det känns inte som en klänning man har på sig i vilka sammanhang som helst..
    Jag får en bild i huvudet av en tjej som står framåtlutad och blir tagen bakifrån, i den där klänningen
  • silhuett
    Lady Bird skrev 2011-04-26 17:19:56 följande:
    Porrig? Nä knappast. Mer Helt söt bara.
    Det är nog mest för att den dels ser så oskuldsfull ut, men samtidigt visar den hela benen och baken med om man lutar sig framåt..
  • Lady Bird
    silhuett skrev 2011-04-26 17:21:04 följande:
    Jo, precis.. Men det känns inte som en klänning man har på sig i vilka sammanhang som helst..
    Jag får en bild i huvudet av en tjej som står framåtlutad och blir tagen bakifrån, i den där klänningen
    Hoppsan.
  • VildVittra

För mig beror det på vad du ska ha den till...ja vilken sorts tillställning du ska på....jag tycker nog att har man kroppen för den
    ........GO FOR IT

Kram

Nicholas 11 juli -04, Isabella 9 april -10, Mini BF 18 aug 2011
  • Lady Bird

Vet inte om jag är så smal precis, jag bara tyckte den var söt. Till dottern kanske...

Svar på tråden Vill bara veta vad ni tycker om den här klänningen?