Basta naken med familjen
Märkte i en tråd att det kan finnas väldigt heta åsikter om att basta naken med andra nakna. Så jag blev så klart helt nyfiken på detta hur det ligger till allmänt i känsloväg hos folk.
Basta naken i blandad grupp
Basta naken vuxna och barn i blandad grupp
Basta naken med samma kön, vuxna
Basta naken med sammakön vuxna och barn.
I min familj/släkt så bastar vi ibland blandad grupp och ibland samkönat, i båda fallen så har vissa handduk på sig och andra inte, det är högst inviduellt. (Vi bresar inte våra fittor för varandra och männen runkar inte, likväl så sitter inte våra barn nakna i farbröders famnar inte ens i mammors/pappors famnar,ska min dotter vara i min famn så har jag så klart handduk på mig) Jag har inte problem med att de finns nakenfisar till män och kvinnor även om jag är känslig och tittar inte åt de hållet för jag är lite pryd av mig. Och helst har jag handduk på mig, men avundas de kvinnor och män vilka kan härja fritt näck basta och sen springa ut o slänga sig i sjön.
Hur gör ni, vad tycker ni om bastande?
PS!
Tråden har lagts i känsliga rummet eftersom det finns så många vilka har ett behov att spy galla ur sig anonymt, då för deras små nervers skull ligger den här.