Runguska skrev 2011-09-07 13:10:50 följande:
Nu ni, nu lossnar det nog snart! För det första har min man blivit lovad anställning i ett halvår. Det firade jag genom att beställa en ergonomisk sele för den Babybjörn jag idag har gör ju att jag drar mig mer för att ta ut sonen och promenera i skogen än utan... Aja, en Pognae fick det bli för jag vill kunna ha honom på ryggen sen!
Sen ställde jag mig på vågen i morse och då hade jag gått ner (trodde jag inte!) till 76.4 - nu känns 70 som första mål inte alls så avlägset längre. Då jag når 70 har jag tänkt börja försöka jogga försiktigt, mina knän är lite knäppa så jag vill inte riskera något utan promenerar massor nu och hoppas att musklerna är vänliga nog att hålla för 70!
Har en hel del gallsten, stora rackare, så jag försöker hålla kosten för att slippa ha ont och det tycks ha hjälpt även för viktnedgången. Dubbla vinster.
Härligt Seroc!!!!
Nu var det ett tag sen sist. Här har väl inte hänt så mycket förutom en daglig promenad med vagn eller sele. Så har jag idag börjat trappa ner på kolhydrater och är på väg mot LCHF igen. Vikten är den samma som i april... Gympan har jag lyckats gå på en gång (och missat 3). Men det är på gång. Har oftast inte lika ont i ljumsken längre, men idag känner jag av det. Körde bil igår och det kanske är därför. Lillen har börjat sova bättre och det är mycket lättare att orka då