Flera unga mammor som väntar ett eller flera syskon ??
Går nu in i v 14 med andra barnet. Har en son på snart 14 mån och det hade varit otroligt kul att prata med flera ung mammor som väntar ett sykon eller flera givetvis
kram
Går nu in i v 14 med andra barnet. Har en son på snart 14 mån och det hade varit otroligt kul att prata med flera ung mammor som väntar ett sykon eller flera givetvis
kram
Hej =)
Jag gick in i vecka 19 i dag enligt UL igentligen vecka 21 i morgon men blev tillbaka flyttat 2 veckor efter 2 UL...
Bebisen är för liten så jag vet igentligen inte BF säkert...
Ny tid för tillväxt ultraljud i vecka 24...
LIte jobbigt att inte allt bara var bra men annars verkar den lille må bra =)
Har mycket foglossninghaft sista 5 veckorna men bältet hjälper så jobbet funkar =)
Dom kunde inte se könet så jag hoppas dom kan de på tillväxt UL ! =)
SÅ nu har vi äntligen varit på RUL och det visade sig att jag bara var i v 18+2 eftersom att bebisen var väldigt liten. Men men det är bara att hålla ut :) Allt annat så mycket bra ut och det var en pigg lite loppa där inne <3
hej hej =) hoppar in här jag också. Är 20 år och väntar mitt andra barn. Är i v 38+0 idag och har en son på 21 mån =)
vad härligt :) Grattis till dig/er!
Allt bra med er?
Jag är 20 år och väntar mitt andra barn i februari 2012. Är nu i vecka 9+5. Har en son som är 13 månader så det blir 20 månaders åldersskillnad:)
Hej! Är 23år och väntar också vårat andra.
Är i vecka 30 med lillebror och storasyster är 3år
Är 22 och väntar vårat andra barn 1 januari. så skiljer 1 år och 1 dag på mina då om den kommer som det är sagt :D
Ja, jag har ju en blogg också om någon är intresserad:)
Hej tänkte om jag får vara med i tråden? Är 21 år och har en dotter på 6 år och väntar nu ett syskon. Är i vecka 18 :)