• KatinkaK

Flera unga mammor som väntar ett eller flera syskon ??

Går nu in i v 14 med andra barnet. Har en son på snart 14 mån och det hade varit otroligt kul att prata med flera ung mammor som väntar ett sykon eller flera givetvis

kram

• Svar på tråden Flera unga mammor som väntar ett eller flera syskon ??
  • sandra em

Hej =)
    Jag gick in i vecka 19 i dag enligt UL igentligen vecka 21 i morgon men blev tillbaka flyttat 2 veckor efter 2 UL...
    Bebisen är för liten så jag vet igentligen inte BF säkert...
    Ny tid för tillväxt ultraljud i vecka 24...
    LIte jobbigt att inte allt bara var bra men annars verkar den lille må bra =)

Har mycket foglossninghaft sista 5 veckorna men bältet hjälper så jobbet funkar =)
    Dom kunde inte se könet så jag hoppas dom kan de på tillväxt UL ! =)

• KatinkaK

SÅ nu har vi äntligen varit på RUL och det visade sig att jag bara var i v 18+2 eftersom att bebisen var väldigt liten. Men men det är bara att hålla ut :) Allt annat så mycket bra ut och det var en pigg lite loppa där inne <3

• flumken

hej hej =) hoppar in här jag också. Är 20 år och väntar mitt andra barn. Är i v 38+0 idag och har en son på 21 mån =)

• KatinkaK

vad härligt :) Grattis till dig/er!

Allt bra med er?

• Lääängtar

Jag är 20 år och väntar mitt andra barn i februari 2012. Är nu i vecka 9+5. Har en son som är 13 månader så det blir 20 månaders åldersskillnad:)

• Nathaliiiie

Hej! Är 23år och väntar också vårat andra.
    Är i vecka 30 med lillebror och storasyster är 3år 

• Pontusprinsessa

Är 22 och väntar vårat andra barn 1 januari. så skiljer 1 år och 1 dag på mina då om den kommer som det är sagt :D

• KatinkaK
    Pontusprinsessa skrev 2011-08-02 10:29:51 följande:
    Är 22 och väntar vårat andra barn 1 januari. så skiljer 1 år och 1 dag på mina då om den kommer som det är sagt :D
    Grattis! vad roligt med så tätt... Var det planerat :)?
  • Roxanna

Hej tänkte om jag får vara med i tråden?  Är 21 år och har en dotter på 6 år och väntar nu ett syskon. Är i vecka 18 :)

• KatinkaK
    Roxanna skrev 2011-08-14 01:59:15 följande:
    Hej tänkte om jag får vara med i tråden?  Är 21 år och har en dotter på 6 år och väntar nu ett syskon. Är i vecka 18 :)
    Hej ja självklart är du välkommen :) Grattis till graviditeten !
Svar på tråden Flera unga mammor som väntar ett eller flera syskon ??