Min flickvänn vill aldrig ha sex längre...
Hejsan!!!
Jag och min flickvänn har varit tillsammans i 3 år nu. De 2 första åren bestod av vild sex och vi hade sex minst 8-9 ggr i veckan. Och det var för det mesta hon som tog initativ. Nu det senaste året har det dock bara blivit mindre och mindre. Och nu är vi i en rejäl svacka där vi kanske har sex 1 gång i månaden. Detta tär på mig och frustationen är enorm. Det är inte ett ämne man kan disskutera med henne om för då blir hon skogstokig. Även om jag lägger upp det på ett fint sätt och verkligen försöker vara förstående.
Det hon sagt är att hon vill ha sex men hon tycker jag är för på och hon vill ta mera initativ. Så det testa jag. Gick en hel månad utan att jag ens anspela på sex eller något. Och hon gjorde ingenting under denna månaden. Jag älskar henne mest utav allt annat men det går ju inte leva i ett förhållande utan sex. Det funkar bara inte. Jag har absolut inga problem att få tjejer på krogen eller förövrigt. Jag har haft många chanser under vårat förhållande och många som varit intresserad av mig. Men jag har aldrig gjort något för jag älskar min flickvänn. Så mitt utseende kan det ju inte vara fel på och att hon helt plötsligt inte tänder på mig längre.
Jag vet inte vad jag ska göra längre. Hon säger att jag är äcklig som bara vill ha sex hela tiden när vi börjar disskutera och att hon mera vill mysa så blir hon på humör. Tro mig jag har försökt allt. Nu har det gått 2 månader under denna tiden har vi haft sex 1 gång. Och jag har inte gjort något anspel på sex överhuvudtaget. Jag har myst med henne varje kväll. Vi ligger och kramas, pussas och myser. Jag bjuder ut henne på middagar, ger henne blommor köper saker. Hon säger hon älskar mig och jag säger det till henne. Men fortfarande inget sex. Droppen var igår natt då jag förberedde en middag med tända ljus i hela lägenheten. Extremt mysigt och allt var på topp. Så efter några timmar så började jag lite smått, Så får jag samma kommentar som jag alltid får om jag försöker göra mera. "men du"..... Då explodera jag bara och kanske vräkte ur mig hur jag kände och att jag inte längre klarar av att leva i ett sex dött förhållande. Då skrek hon bara gå och knulla någon annan då om jag är så tråkig.
Vad är felet här? Det är uppenbarligen hennes sexdrift som det blivit nått skruvat med. Några saker som har hänt är att hon gått upp i vikt sedan vi träffades och äter ganska onyttigt. Hon har säkert gått upp 10kg på 2 år. Sen hade hon en könssjukdom när vi träffades men upptäckte det först efter 1, 1/2 år in i förhållandet. Jag var vaccinerad mot just den könssjukdomen så jag drabbades inte. Kan det ha varit något som har ställt till det? jag står som ett stort ? och jag vet inte hur länge jag klarar av detta. Jag älskar henne överalltannat men man kan inte leva i ett förhållande utan sex.