• Anonym (Trött man)

Snabbis - eller näe...

Behöver akut tips på att få igång sexlivet. Har ett barn på 6 månader och hade inte sex alls under graviditeten, för min sambo ville inte (tyckte magen var konstig). Helt ok men nu har jag klämt ut ungen och gått ner så jag (nästan) ser ut som innan. Tror därför inte att det är min kropp som är skrämmande längre.
    Nu är det istället trötthet som är problemet - ja vi är trötta (alla småbarnsföräldrar är väl det mer eller mindre) - men barnet somnar 10 och sover sedan hela natten. Även om han är trött, han jobbar heltid + övertid och har en del på jobbet, så borde vi väl få till en snabbis i soffan EN gång i veckan?!
    Börjar bli väldigt less på att föreslå sex och bli avvisad. Inte så att jag brinner i trosorna heller, jag är också trött, men jag tycker att det är en viktig del av en relation, men blir t.ex. bevisat mindre irriterad på varandra om man haft sex.
    När vi väl har sex (en gång i månaden) så är det jättebra men för sällan. Och jag skulle ställa upp på nästan allt faktiskt, bring in the gimp om det är det som krävs. Men näe, inte i kväll, jag har inte duschat, jag är trött...
    Det är inte roligt alls, jag skriver så här för jag börjar känna mig desperat. Någon som varit med om liknande eller bara har några väldigt piffiga uppkåtningstips (han gillar inte spetsunderkläder)?

• Svar på tråden Snabbis - eller näe...
  • Anonym (Trött man)
    redneck girl skrev 2011-05-20 13:18:30 följande:
    ja tror det är svårt om man bara lägger det på hyllan och tror att vips ska det komma. lite triggande behövs nog. skyller han på att han inte duschat ...led in honom i duschen och agera "tvätterska"...sex föder sex...så är det oftast.skicka små snuskiga sms,mms eller något under dagen....spinn på det. så lätt att folk glider ifrån varandra .....har han någon vilja till att det ska fungera så försöker han vara lite påhittig iaf.
    Duschen har jag aldrig fått vara med i, då hade han fått panik på riktigt. 
    Sms var ett bra tips! Det är lite avstånd på det med och så behöver man inte duscha heller Glad. Jag ska skriva ett lagom farligt direkt.
  • redneck girl

panik i duschen? det är väldigt eggande att ställa upp gubben sin på alla fyra och tvåla in;) eller bara smeka och tvätta hans kropp. tvätta och smeka kulorna och baken...lite fint...låta händerna vandra....och det glider bra med tvål;) två nakna kroppar och varmt vatten....en snabbis där inne är inte heller fel. man måste våga släppa taget och njuta. hoppas han vill släppa dig in i badrummet.lycka till med smset......

Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • tina91

Köp en dildo och kör själv om han inte vill ha det skönt

• Binary
    tina91 skrev 2011-05-20 13:51:45 följande:
    Köp en dildo och kör själv om han inte vill ha det skönt
    dildos i all ära. Finns ingen man som gör 3000 RPM, men det är nog mer än bara orgasm som TS jagar :-P
    sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Anonym (Trött man)
    Binary skrev 2011-05-20 13:55:51 följande:
    dildos i all ära. Finns ingen man som gör 3000 RPM, men det är nog mer än bara orgasm som TS jagar :-P
    Ha ha, nej de betalar inga räkningar Flört
  • Anonym

Om vi inte haft sex på ett tag så brukar duschen vara att föredra det är som sagt väldigt sexigt att tvåla in varandra och sen kolla om man gjort ett bra jobb genom att ge oralsex och så blir man ju ren på kuppenTungan ute

Ni kan inte titta på något erotiskt tillsammans? Det är ju annars en sak som lätt får igång en. Om jag ska vara riktigt snäll med min man så brukar han få fotografera mig medan jag klär av mig och sen naken i olika ställningar, och så har han en mapp med bilder på mig genom åren, rätt kul att titta på emellanåt.

• Anonym (Trött man)
    redneck girl skrev 2011-05-20 13:36:55 följande:
    panik i duschen? det är väldigt eggande att ställa upp gubben sin på alla fyra och tvåla in;) eller bara smeka och tvätta hans kropp. tvätta och smeka kulorna och baken...lite fint...låta händerna vandra....och det glider bra med tvål;) två nakna kroppar och varmt vatten....en snabbis där inne är inte heller fel. man måste våga släppa taget och njuta. hoppas han vill släppa dig in i badrummet.lycka till med smset......
    Hade han läst det där, som f ö lät trevlig, så hade han blivit upprörd " - i duschen tvättar man sig - ensam!" det här är en man av konventioner och formalitet. Tänk viktorianskt england, inga galna duschfantasier, han är svår att ha att göra med men konstigt nog bra i sängen, när det väl händer.
  • Anonym (Trött man)
    Anonym skrev 2011-05-20 14:06:51 följande:
    Ni kan inte titta på något erotiskt tillsammans? Det är ju annars en sak som lätt får igång en. Om jag ska vara riktigt snäll med min man så brukar han få fotografera mig medan jag klär av mig och sen naken i olika ställningar, och så har han en mapp med bilder på mig genom åren, rätt kul att titta på emellanåt.
    Erotiskt, som porrfilm då? Det mesta vi sett har vi mer skrattat åt, jag tror inte varken han eller jag tänder på det. Han hade absolut fått fotografera mig, jag ska kanske fota lite själv, det var också en bra idé.
  • Tom Araya

Men va fan, hur svårt ska det vara att ge sin tjej/fru ett skjut när hon vill?Skrikandes

Förstår inte Obestämd

• Lollo36
    Anonym (Trött man) skrev 2011-05-20 14:14:41 följande:
    jag ska kanske fota lite själv, det var också en bra idé.
    Då vill jag bara varna för att man kan bli vansinnigt kåt av att fota riktigt porriga bilder av sig själv. Och föra över dem till datorn.
    Bara så att du är beredd på det...
    When women go wrong, men go right after them. (Mae West)
  • Tom Araya
    Lollo36 skrev 2011-05-25 22:54:21 följande:
    Då vill jag bara varna för att man kan bli vansinnigt kåt av att fota riktigt porriga bilder av sig själv. Och föra över dem till datorn.
    Bara så att du är beredd på det...
    Äh, fyfan vad taskigt att säga sådant högt! SkrikandesTungan ute
Svar på tråden Snabbis - eller näe...