Snabbis - eller näe...
Behöver akut tips på att få igång sexlivet. Har ett barn på 6 månader och hade inte sex alls under graviditeten, för min sambo ville inte (tyckte magen var konstig). Helt ok men nu har jag klämt ut ungen och gått ner så jag (nästan) ser ut som innan. Tror därför inte att det är min kropp som är skrämmande längre.
Nu är det istället trötthet som är problemet - ja vi är trötta (alla småbarnsföräldrar är väl det mer eller mindre) - men barnet somnar 10 och sover sedan hela natten. Även om han är trött, han jobbar heltid + övertid och har en del på jobbet, så borde vi väl få till en snabbis i soffan EN gång i veckan?!
Börjar bli väldigt less på att föreslå sex och bli avvisad. Inte så att jag brinner i trosorna heller, jag är också trött, men jag tycker att det är en viktig del av en relation, men blir t.ex. bevisat mindre irriterad på varandra om man haft sex.
När vi väl har sex (en gång i månaden) så är det jättebra men för sällan. Och jag skulle ställa upp på nästan allt faktiskt, bring in the gimp om det är det som krävs. Men näe, inte i kväll, jag har inte duschat, jag är trött...
Det är inte roligt alls, jag skriver så här för jag börjar känna mig desperat. Någon som varit med om liknande eller bara har några väldigt piffiga uppkåtningstips (han gillar inte spetsunderkläder)?