• niagara

Hur perfekt fru är du?

0-2: singel, are you?
    3-5: Hur ser din man ut? lätt desperat?
    6-8: Din man har överseende, det förstår jag. Men du får passa dig, hans tålamod kanske tar slut
    9-10: Perfekt!

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Hur perfekt fru är du?
  • Elenas hasselbackspotatis 86

En åtta, känns super!

(valde bort att vara en anna anka som suger mannen så fort han vill och att jag städar varje dag..., hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete...). Resten tycker jag käönns som logiska svar som följer mitt livsmönster.

• Velour

2 "rätt". Såklart jag är singel! Jag är inte alls något frumaterial and never will be Skrattande

• Lindreas

Ett rätt. Jag är gift... :S

• Stårchen

Noll rätt och lyckligt gift sedan 10 år tillbaka. Jag undrar hur singel Niagara är? Min man blir lycklig när jag serverar köttbullar och makaroner istället för coq au vin.

• Empiiis

ett rätt.. den första :p

gifter mig i augusti

• Mammatill2tjejer
    MammaHela skrev 2011-06-03 23:22:59 följande:
    Fick 2 rätt, men min karl har hellre en kvinna som har tid att umgås med honom, än som tvättar, städar, diskar, lagar mat, tränar, springer och handlar kläder och ser ut som en sminkdocka =)
    Samma här
    Man måste inte se för att tro, men ofta tro för att se
  • 1978

Ett rätt, jag tvättar i alla fall!

• niagara
    Stårchen skrev 2011-07-05 09:16:26 följande:
    Noll rätt och lyckligt gift sedan 10 år tillbaka. Jag undrar hur singel Niagara är? Min man blir lycklig när jag serverar köttbullar och makaroner istället för coq au vin.
    Niagara är lyckligt gift. Fått 4 "rätt" av 10. Quizet innehar en ngt ironisk ton, du kanske missade det..
Svar på tråden Hur perfekt fru är du?