• niagara

Hur perfekt fru är du?

0-2: singel, are you?
    3-5: Hur ser din man ut? lätt desperat?
    6-8: Din man har överseende, det förstår jag. Men du får passa dig, hans tålamod kanske tar slut
    9-10: Perfekt!

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Hur perfekt fru är du?
  • JuliaåRonjasmammis

Noll rätt om jag tog det som låg närmast. Det var inte så lite vinklade frågor det där, hörru. 

Konstigt nog tycker min man att jag är en perfekt fru just för att jag _inte_ är så!Solig  Han skulle aldrig stå ut med en som betedde sig på det viset, då skulle han ta ut skilsmässa direkt! Eller rättare sagt, det hade aldrig blivit något bröllop, och knappt ens ett kortare förhållande.

Don't mess with my integrity!
  • Fluffskalle
    JuliaåRonjasmammis skrev 2011-05-24 18:32:18 följande:
    Noll rätt om jag tog det som låg närmast. Det var inte så lite vinklade frågor det där, hörru. 

Konstigt nog tycker min man att jag är en perfekt fru just för att jag _inte_ är så!Solig  Han skulle aldrig stå ut med en som betedde sig på det viset, då skulle han ta ut skilsmässa direkt! Eller rättare sagt, det hade aldrig blivit något bröllop, och knappt ens ett kortare förhållande.
    Inte lite vinklade:)

Fick 7 av 10.
  • JuliaåRonjasmammis
    Fluffskalle skrev 2011-05-24 18:35:22 följande:
    Inte lite vinklade:)

Fick 7 av 10.
    Hehe! Med "inte så lite vinklade" menade jag att det hade ju gärna fått vara några alternativ emellan de två som fanns. Åtminstone på några av frågorna. Att antingen vara AA, eller att avstå sex helt känns ju minst sagt märkligt. 

Och totalt OT, men tack för din röst! Jag lyckades precis hitta motiveringen bland all "porr" i den tråden!
    Don't mess with my integrity!
  • SilverEmma

Ett rätt...tja...min man är tillfredställd iallafall. Det duger.

Fanny och Elliot...mina tjejer! <3
  • fucktard
    JuliaåRonjasmammis skrev 2011-05-24 18:32:18 följande:

Samma här. Ett rätt, men konstigt nog är han nöjd ändå.
Svar på tråden Hur perfekt fru är du?