Hur perfekt fru är du?
0-2: singel, are you?
3-5: Hur ser din man ut? lätt desperat?
6-8: Din man har överseende, det förstår jag. Men du får passa dig, hans tålamod kanske tar slut
9-10: Perfekt!
0-2: singel, are you?
3-5: Hur ser din man ut? lätt desperat?
6-8: Din man har överseende, det förstår jag. Men du får passa dig, hans tålamod kanske tar slut
9-10: Perfekt!
Haha, 2 rätt fick jag
6 rätt av 10 ...
Noll rätt om jag tog det som låg närmast. Det var inte så lite vinklade frågor det där, hörru.
Konstigt nog tycker min man att jag är en perfekt fru just för att jag _inte_ är så!
Han skulle aldrig stå ut med en som betedde sig på det viset, då skulle han ta ut skilsmässa direkt! Eller rättare sagt, det hade aldrig blivit något bröllop, och knappt ens ett kortare förhållande.
Han skulle aldrig stå ut med en som betedde sig på det viset, då skulle han ta ut skilsmässa direkt! Eller rättare sagt, det hade aldrig blivit något bröllop, och knappt ens ett kortare förhållande.Ett rätt...tja...min man är tillfredställd iallafall. Det duger.
2 rätt. huja huja! 
Han skulle aldrig stå ut med en som betedde sig på det viset, då skulle han ta ut skilsmässa direkt! Eller rättare sagt, det hade aldrig blivit något bröllop, och knappt ens ett kortare förhållande.0 rätt
10 rätt.
Men jag ljög på många.