• bettyboopen

Herregud.... ett plus:-o:-D

Oj, oj, oj..... nu får äntligen jag oxå skriva här
    Trodde aldrig den dagen skulle komma, men här är den!!!!
    Vårt första ivf lyckades

Är idag på ruvardag 10, har alla möjliga symptom och kände mig rätt säker igår att vår lilla Sudd faktiskt valt att boa in sig hos mig..... så jag kunde inte vänta med att testa längre. Egentlig testdag är på fredag!
    Ägglossningssprutan ska ju vara ur kroppen då det är 14dagar sedan jag tog den så jag kände att jag vågade

Och ja, det blev ett PLUS Känns helt förvirrat och är så upprymd och lycklig...... vet att vissa tycker jag borde vänta till testdag och att det kan gå "illa" tills dess.
    Men jag har aldrig fått uppleva lyckan av att testa plus och nu när vårt första ivf lyckas kan jag bara inte hålla mig lugn eller tyst
    För jag är ju faktiskt gravid NU, vad som händer sedan kan man aldrig veta... vi tar en dag i taget och njuter av det här så länge det varar

• Svar på tråden Herregud.... ett plus:-o:-D
  • IdaSaida

Nää, men se vad jag hittade = ) Säger grattis här oxå då !! = ))

Min goaste Betty!

• Princess And The Pea

Nejmen. Oj! Stort GRATTIS!!!

• Hannamia

Jamen jag skrev ju med stora bokstäver jöö...

• bettyboopen

Tack för grattisen som ni så gulligt lämnar här inne..... blir så glad över hur mkt snällt folk det finns på FL

Hannamia: jag ser minsann att du skrev ett litet d *skratt* men det gör inget, jag vet ju vad du menar för gubbe ändå

• Kwela

Så härligt att höra- grattis! Skön inställning, fortsätt med den och njut av att vara gravid!!!

• Hannamia

Ja men Betty, jag hade ju Caps Lock på för att det skulle bli STORA bokstäver till dig! Och då blev det ju såklart fel med min -gubbe....

• bettyboopen

HM: jaha..... nu fattar jag*skratt* det var fint inlägg i alla fall.... även om gubben blev lite konstig

tack till er andra som grattat sedan jag tackade sist

• så lycklig man kan vara

Grattis o lycka till!!!!!

Jag fick oxå plus i söndags, oxå 1:a IVf försöket. Visst är det ofattbart. Tänk vilken tur vi har!!!!! GRATTIS!!!!!

ps kunde heller inte hålla mig, testade även jag på dag 10. Ärligt talat har jag missbrukat test stickor. Men vad gör det, det är det värt.

Svar på tråden Herregud.... ett plus:-o:-D