• chanteleos

Väntar midsommarbarn - fler?

Det ska bli underbart att få ut den lilla (barn nr 2) snart men oj så trött jag är på att vara gravid. Ont i kroppen, seg, ledsen, arg och sammandragningar om vartannat. ALLT känns jobbigt oavsett hur liten sak det gäller. Vet att det bara är ca 3-4 veckor kvar men i dagsläget finns inget "bara" Glad.

Hur mår ni andra?

• Svar på tråden Väntar midsommarbarn - fler?
  • lottsan
    chanteleos skrev 2011-06-13 02:39:12 följande:
    Igår natt föddes äntligen min lilla bebis - 12 dagar före utsatt tid och oj så efterlängtad...
    Grattis!
    Här väntar man ännu bara..
  • Milles

Hej!

Hur går det för er? Har BF på midsommarafton, så 6 dagar kvar idag! Är tredje barnet för vår del =)

Börjar bli riktigt otålig nu.... Hoppas på bebis väldigt snart! 

• MorsLillaOlle

Väntar andra barnet på midsommarafton, men han får gärna komma nu! Är också ganska trött på att vara gravid nu Dock räknar jag med att gå över minst en vecka. Gick över 2 veckor med ettan så allt innan dess är en bonus känns det som. Hade varit skönt om han ville komma innan juni är slut i alla fall!

Hur går det för resten av er? Kommit några fler bebisar än?

Världens bästa Anton 080228 och Lillebror i magen BF 110624
  • RebelRose

Väntar 2 barnet..BF idag men känns nog som att jag också väntar ett midsommarbarn:[
    Känner absolut noll ,nada ,ingenting. 

• Tösabit

Jag slapp väntan och fick min flicka redan 5/6, 3 veckor före BF. Ni väntar på något underbart!
    Lycka till allihop =)

• 3Jane

3 dagar kvar idag, känns både nervöst och väldigt roligt :)

• darkisen

Har bf imorn men vette tusan om bebben har insett det. Den verkar så nöjd å ligga kvar i min mage...

• lottsan

Blir det några midsommarbebisar? Idag har jag bf, men ingen bebis ännu iallafall..

• MorsLillaOlle

Min lilla bebis kom redan den 19 juni, i v 39+1. Det trodde jag aldrig! En liten pojke på 3620 g och 53 lång Så det blev före midsommar för oss

Världens bästa Anton 080228 och Lillebror i magen BF 110624
  • emlan83

Ja här prickade vi in midsommar :)

På midsommarafton föddes vår lilla flicka, 3080g o 47cm lång.
    Den bästa midsommaraftonen på länge!!!

• Fnasket

Ett midsommarbarn är ett barn som blir till på midsommar, inte ett som föds på midsommar. Skilj på begreppen kvinnor!

Svar på tråden Väntar midsommarbarn - fler?