20 år äldre kompis? elr mer?!?
hej, jag e en tjej på snart 13 som har ett litet problem..
Jag har mått dåligt en längre tid nu o kännt att ja typ inte har nån att prata med om de, utom då Erik som är en lärare på min skola.. men asso nu känns de som att han gillar mej typ för i bussen så sitter han alltid brevid mej o han har typ börjat "ta" på mej
Har desutom råkat lova honom att vi ska fortsätta träffas nu när jag bytar skola(vill inte de egentligen)
Men asso ja tycker om honom jättemycke o vill typ fortsätta snacka me honom men inte träffa honom..(brukar smsa med han) Men så snacka vi lite om de att de e lite tråkit att ja slutar så sa han
"Vi får inte se de som slutet påm nåt, utan som början på nåt nytt"
men asso mina kompisar har för ett tag sen börjat typ "varna" mej (men asso han e så jävla snäll han lyssnar alltid o ja kan snacka i tele me han i flera timmar när ja mår dåligt)
men asso känns som de e lite mitt eget fel osså för sist när ja mådde skit snacka ja me han i tele i 2 timmar sen va de bättre typ han muntra upp mej sen när ja kom hem(satt på stationen :s) så gjorde jag en film o skickade till honom där de stog typ "kmr sakna dej" o typ "tack för att du finns" o "du har hjälpt mej sjukt mycke" som ja skicka till han o som han sen skrev att han grät o typ att han tyckte likadant..
i fredags frågade han mej om vi skulle träffas o hitta på nåt på kvällen (ja ville inte de då) ja svarade nä ja ska träffa erika (en kompis till mej) han ba okej:(
E detta nomalt?? vad ska ja göra? vill vaken träffa han elr såra han?