• dio

Mannen, Myten, Guden

Man kan aldrig sluta att dyrka denna fantastiska, håriga man, med det sneda leendet och den pilska blicken.
    På 80-talet sjöng han sig rakt in i våran hjärtan. Oftast på tyska, men vad gör det, med en stämma droppandes av honung?Och så kom låten : Looking for freedom.Vilken fantastisk låt! Och vilken sexig video!

Det lockiga hårsvallet, den intensiva, småpilska bicken, den håriga bringan, u name it!
    Och till allas våran glädje fick vi sedan alla se honom springa i slowmotion, endast iförd röda badbyxor, i allas våran favoritserie Baywatch!
    När han inte är upptagen med att ena Tyskland så är han iväg och hälsar på cancersjuka barn vars sista önskan är att träffa honom. Tala om en underbar man!

Japp! Detta mina damer (och herrar) är det ultimata David Hasselhoff quizzet!

I was an atheist until I realized that I am God
    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Mannen, Myten, Guden
  • dio
    Boothwalker skrev 2011-06-15 15:12:19 följande:
    Ha. Nä. Är allergisk mot fluffigt brösthår och badkläder... =) Typ.
    Det är ju bara för att de sitter på fel person. Alla personer är fel utom Hoffen, han är den enda som kan bära upp det fluffiga brösthåret och de snygga rlda badbyxorna med behag. (och ja, jag kan fortsätta i evighet )
  • Boothwalker
    dio skrev 2011-06-15 15:14:55 följande:
    Det är ju bara för att de sitter på fel person. Alla personer är fel utom Hoffen, han är den enda som kan bära upp det fluffiga brösthåret och de snygga rlda badbyxorna med behag. (och ja, jag kan fortsätta i evighet )
    Han kan eventuellt klara det bättre än genomsnittet. Men jag klarar inte av det ändå =)
    ♪♫♪ Ajv siin vat aj chous änd ajv siin vat aj niid, änd dät is enaff, tu vant mår vud bi griid. ♪♫
  • Miss Obsessive
    dio skrev 2011-06-15 14:39:22 följande:
    Inte bara rösten i sig, videon är ju makalöst bra
    Ja, det är good shit! Man förstår verkligen känslan de vill förmedla.. Solig

• festia

Ditt bästa resultat är 6 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.
    Quizet har tagits av 77 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 6 rätt.

Jag skäms lite nu. Inte för att jag hade för få rätt, utan för många....

• festia
    Miss Obsessive skrev 2011-06-15 13:47:46 följande:
    Hrm, ja, jo.. Jag ville inte säga något, men det är bara för mycket.. DEN bringan och DET svallet.. Jag.. blir..alldeles..gaaaaaalen! Drömmer

Och vilken röst mannen har, len som sammet.. Kolla bara på den här videon

" target="_blank">

Jag vet inte ens hur jag ska kommentera den här videon... Jag fattar verkligen inte det som händer ca 40 sekunder in i videon. Hasselhoff (JAG VÄGRAR ATT KALLA HONOM FÖR THE HOFF!!!) står och stampar lite med benet och ser jättekäck ut när han sjunger och i bakgrunden ser man två taxar och två änglar?
  • dio
    festia skrev 2011-06-19 02:44:19 följande:
    Jag vet inte ens hur jag ska kommentera den här videon... Jag fattar verkligen inte det som händer ca 40 sekunder in i videon. Hasselhoff (JAG VÄGRAR ATT KALLA HONOM FÖR THE HOFF!!!) står och stampar lite med benet och ser jättekäck ut när han sjunger och i bakgrunden ser man två taxar och två änglar?
    Det är ju i alla fall ett genomgående tema i hela låten Mina favoriter är 1.50 ca där han står och dansar på en motorcykel i full speed och kör förbi en konstig typ i svart munkkåpa och mask, eller vid 3.00 där han står i en slags eskimåoutfit (som han har på sig fler gånger i låten) och biter i en fisk! Mohahahaha
  • dio
    LA Woman skrev 2011-06-15 21:48:34 följande:
    Jag fick 7 av 10 rätt och tänker i samma banor
    7 av 10 tyder ju på en omedveten beundran från din sida.
  • dio
    Boothwalker skrev 2011-06-15 17:01:31 följande:
    Han kan eventuellt klara det bättre än genomsnittet. Men jag klarar inte av det ändå =)
    Äh det säger du bara. Vi vet ju att du avgudar honom egentligen.
  • dio
    festia skrev 2011-06-19 02:38:50 följande:

Ditt bästa resultat är 6 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.
    Quizet har tagits av 77 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 6 rätt.

Jag skäms lite nu. Inte för att jag hade för få rätt, utan för många....

Inget att skämmas för
  • festia
    dio skrev 2011-06-19 10:59:32 följande:
    Det är ju i alla fall ett genomgående tema i hela låten Mina favoriter är 1.50 ca där han står och dansar på en motorcykel i full speed och kör förbi en konstig typ i svart munkkåpa och mask, eller vid 3.00 där han står i en slags eskimåoutfit (som han har på sig fler gånger i låten) och biter i en fisk! Mohahahaha
    Haha ja! Hela videon är ju epic! Jag tror att jag måste kolla på den igen nu bara för det... Den är riktigt rolig! Diggar också mannen i mask, han kommer faktiskt in två gånger i videon
  • dio
    festia skrev 2011-06-19 23:25:17 följande:
    Haha ja! Hela videon är ju epic! Jag tror att jag måste kolla på den igen nu bara för det... Den är riktigt rolig! Diggar också mannen i mask, han kommer faktiskt in två gånger i videon
    Jo jag såg det Haha
  • Stårchen

5 rätt av 10. Och det är i mitt tycke fem för många.

• dio
    Stårchen skrev 2011-07-05 08:30:54 följande:

5 rätt av 10. Och det är i mitt tycke fem för många.

5 för lite! Allt annat än 10 rätt är en skam
Svar på tråden Mannen, Myten, Guden