Vilket namn tycker ni är finast av dessa?
Uno, David eller Nils? vilket hade ni valt..
om de är något av dem som ni absolut inte gillar så skriv gärna de oxå..
Uno, David eller Nils? vilket hade ni valt..
om de är något av dem som ni absolut inte gillar så skriv gärna de oxå..
Nils definitivt finast! David fint men vanligt och trist. Uno fult.
Nils! Det är ett av mina favvonamn! Blir även fint som dubbelnamn.
Jag skulle ALDRIG välja Uno, men David tycker jag är fint. Nils är också helt ok.
Nils.
David är för vanligt och trist, känner så många David i min ålder också. Uno är väl charmigt, men lite för mycket. Så Nils.
Uno så klart!!!! har varit mitt namn jag sagt på skoj att efter min sista lilla Otto, Uno!! ligger fortfarande i topp hos mig! men har nu en ny sambo så gick inte hem där blir det en kille nu så blir det nog en Sven!!!
Men en Uno ska du ha så klart
Nils eller Uno.
David i så fall.
Nils. Dock finns risken att han blir en Nisse...
Oh jag ÄLSKAR Uno. Det är så enkelt, fint och mjukt. Fortfarande ovanligt men jag tippar Att det kommer bli vanligare inom närmaste åren.
Nils, väldigt fint, klassiskt och mjukt.
david känns väldigt gångbart och klassiskt också.
uno är inget favoritnamn.
Jag gillar egentligen inget av dem. De känns för gubbiga och tråkiga.
Uno är det jag gillar allra sämst, för att det dessutom är rent ljudmässigt fult med u- och o-ljuden, och det ser inte fint ut i skrift heller. Var hittade du det - Uno Jürgens, eller..?
Nils är i så fall bäst, för att det är ett hederligt gammalt svenskt allmogenamn. Det är bra att de svenska namnen förs vidare, så att inte alla heter något amerikanskt (eller arabiskt) i framtiden.
David känns fruktansvärt trist och tråkigt och uttjatat, sorry...
Jag gillar egentligen inget av dem. De känns för gubbiga och tråkiga.
Uno är det jag gillar allra sämst, för att det dessutom är rent ljudmässigt fult med u- och o-ljuden, och det ser inte fint ut i skrift heller. Var hittade du det - Uno Jürgens, eller..?
Nils är i så fall bäst, för att det är ett hederligt gammalt svenskt allmogenamn. Det är bra att de svenska namnen förs vidare, så att inte alla heter något amerikanskt (eller arabiskt) i framtiden.
David känns fruktansvärt trist och tråkigt och uttjatat, sorry...
David är fint, Nils är helt ok och Uno .. njä.
Min son heter Nils i mellannamn (släktnamn på pappas sida) och Uno som tilltalsnamn, så gillar båda 🤗 David är iof också ett bra namn...
Inte mycket till hjälp men röstar på Uno som förstahandsval 😉
David är finast av de tre namnen.
Nils!
Nils!
Min son heter Nils i mellannamn (släktnamn på pappas sida) och Uno som tilltalsnamn, så gillar båda 🤗 David är iof också ett bra namn...
Inte mycket till hjälp men röstar på Uno som förstahandsval 😉