Måste bara få skriva av mig här även om det inte var mig den här tråden handlade om...men igår träffade jag min första "riktiga" kärlek igen... vi har setts då o då under vänskapliga former innan ich haft ett återfall men hur som helst:
Vi var tillsammans för 13 år sedan, då var jag 17 o han 27...bara d säger ju en del ;) men iaf, enda orsaken till uppbrottet var att han flyttade allt för långt bort för att plugga, men under tiden gick jag vidare och vi hade ingen direkt kontakt när han kom tillbaka.
Efter 6 år, när jag precis lämnat en man som misshandlade mig, sågs viigen efter lite smskontakt...på alla hjärtans dag stod han utanför min dörr o ja, ni kan ju gissa hur d slutade. Sen slöt han sig helt, svarade inte på sms, i tel eller på brev.
Sensare har det visat sig att han träffade sin nuvarande sambo i samma veva, och jag träffade min man ungefär samtidigt. Jag fick mitt andra, och han sitt första barn samma år (2006). Efter detta har jag hunnit gifta mig o få ett barn till, vi har "bytt plats" geografiskt mm. Min man vet att vi fortfarande umgås och är nära vänner och det är han ok med, men igår följde jag med honom och utövade en gemensas hobby (det som förde oss samman från början), och sen följde han med ut på kvällen...jag fick i mig ett par drinkar för mkt o han följde mig hem...han gjorde några närmanden men jag stötte bort honom, men samtidigt rann allting ur mig, allt jag nånsin velat säga till honom typ...o han talade väl typ om att han fortfarande var kär i mig...jag älskar min man men känner mig allmänt velig nu...gammal kärlek rostar kanske aldrig iaf? Rädd för att jag fortfarande älskar honom...suck! Vi har båda barn och partner....men jag har alltid haft på känn att det nån gång kommer bli vi två igen....
så mitt råd till dig ts, du måste ta reda på den andres känslor, kan ju vra så tt ni gått o tänkt på varandra hur länge som helst medan era liv bara rullat på.....