• chrissandra

Separerad eller inte? Svara om du har barn som minst fyllt två år och max fyllt fem år

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Separerad eller inte? Svara om du har barn som minst fyllt två år och max fyllt fem år
  • MalinEddie

Jag är 30 år och mina barn är 4 och 21/2 år. Jag är tillsammans med deras pappa.

• sara1981

Jag är 29, gift med pappan till mina tre barn som är 2 månader, 3 år och 4,5 år.

Amilia 2006 Max 2008 Freja 2011
  • Matillin

Är 30 år och har två döttrar på 3 och 4½ år.

Vi är gifta sen 6 år och bor tillsammans..fortfarande.

• Lippa

Är 31år och har en dotter på 2år, vi lever tillsammans sen 7år. Sambon är 40år

• Alexi

Jag är 33 år, gift med pappan, barnen är 2,5 år och 7 mån.

• Lincon

Jag är 25 år och här frodas kärleken fortfarande efter 5 år tillsammans. Ungen är fyllda 4.

Jag vet att jag vet, men jag vet det inte just nu
  • Inima

Jag är mellan 20-25.
    Hade två barn som var 2 år och 2 månader när jag lämnade.

Seduce my mind and you can have my body. Find my soul and I am yours forever.
  • ladysoul77

Vi har 2 barn. 15 månader och snart 4 år. Vi är gifta. Jag är 34 år och mannen är 42.

• Bullen86

är 24år o mannen 26år. vi har en son son fyller 4. varit tillsammans 6år :) fortf lika kära...

• Madja82

Jag snart 29, 2barn, den stora ska fylla 6 lillan är 9 månader. Är separerad.

Storebror 051114, Lillasyster 100825
  • triss i tjejjer

är 35 år, har 3 tjejer med mannen jag älskar och är tillsammans med sen 14 år tillbaka är även gift oxå Hjärta

Svar på tråden Separerad eller inte? Svara om du har barn som minst fyllt två år och max fyllt fem år