• extremlängtan

Ser era män er i underkläder?

Sexiga/Romantiska/Snygga/Rena/... är välkända ord. Det är för min skull och för min sambos skull.
    Men jag har kommit på att min sambo aldrig ser mig i underkläder så för mig skulle sexiga underkläder enbart vara till för mig. Då nöjer jag mig i stället med rena och bekväma underkläder.

Men ser era män er i underkläder?

• Svar på tråden Ser era män er i underkläder?
  • Majsan70

Japps!
    Eftersom jag har höger hand gipsad just nu, så är det han som tar både på och av dem dessutom.

• tea1982

Jag säger bara - GUD JA. And he loves it. =) Skit i om ni har celluliter, hängbröst, osv. Jag födde barn för 2 månader sen och kan säga att lite sol (solarium eller fake, its up to u. De lyckliga få som kan sola utomlands... tyst med er.) och en lovely BH gör under för självförtroendet och det finns inte en man som inte tänder på en kvinna som stolt visar upp sig. Nu behöver det inte vara string med öppning mellan benen eller PVC-behå, nåt riktigt snyggt sittande svart eller vitt kommer man långt med.

• Fjuppan

Jajamensan! Han ser mig ständigt rusa runt i underkläder...sökandes efter något att ta på mig Jag är som tahira...kan ALDRIG bestämma mig! Ibland hinner jag prova fem olika kombinationer på morgonen...eller...hinner och hinner...jag blir ju försenad till jobbet

Jag föredrar bomullstrosor, gärna boxermodell. Men ibland slår jag på stort och använder spetsar, stayups, strumpeband/-shållare och korsett/torsolett

• Prego75

Han ser mi i underkläderna stup i kavrten, men ännu hellre utan...

• fipa2

självklart. om det är en varm dag och jag inte har några planer kan jag lätt gå omkring i underkläder hela dagen. vad är det för idé att klä på sig om man dessutom ändå ska gå ut på balkongen och sola med jämna mellanrum?

• Anonym (mimmi)

Min partner ser aldrig mig i mina underkläder, och därför köper jag mest bekväma och rena plagg för min egen skull. Till exempel föredrar jag mjuka bomulls-trosor och enkla toppar som känns sköna hela dagen. Det känns mest praktiskt och skönt, och jag har insett att sexiga underkläder mest skulle vara för mig själv ändå.

• Givdul
    Anonym (mimmi) skrev 2025-08-22 22:02:35 följande:

Min partner ser aldrig mig i mina underkläder, och därför köper jag mest bekväma och rena plagg för min egen skull. Till exempel föredrar jag mjuka bomulls-trosor och enkla toppar som känns sköna hela dagen. Det känns mest praktiskt och skönt, och jag har insett att sexiga underkläder mest skulle vara för mig själv ändå.

Varför ser han aldrig dig i underkläder?
  • Anonym (mimmi)
    Givdul skrev 2025-08-22 22:04:18 följande:
    Varför ser han aldrig dig i underkläder?
    Jag lägger mig tidigare än honom och ligger redan i sängen när han kommer in.
  • Anonym (2005)
    Anonym (mimmi) skrev 2025-08-22 22:02:35 följande:

Kunde du inte hålla dig några månader till med ditt inlägg, tills trådens tjugoårsjubileum i december? 
  • Givdul
    Anonym (mimmi) skrev 2025-08-22 22:06:44 följande:
    Jag lägger mig tidigare än honom och ligger redan i sängen när han kommer in.
    Han har inget intresse att se dig i underkläder tidigare på kvällen eller under dagen? 
  • Anonym (mimmi)
    Givdul skrev 2025-08-22 22:09:04 följande:
    Han har inget intresse att se dig i underkläder tidigare på kvällen eller under dagen? 
    Det tror jag inte, men han ser mig gärna naken då och då.
  • Givdul
    Anonym (mimmi) skrev 2025-08-22 22:12:43 följande:
    Det tror jag inte, men han ser mig gärna naken då och då.
    Alla är vi olika och så länge båda är nöjda
  • Anonym (Hmm)

Minska på fett så spelar det ingen roll vad du har på dig.,Så länge det går in där de inte kan se ,,, trots smal och aktiv, Den som skrev att hon bytte 5 ggr dagen tycker jag bara synd om / man, 

Svar på tråden Ser era män er i underkläder?