Hur fort plussade ni med pergotime?
Som rubriken antyder, hur fort plussade ni med pergotime? Har precis tagit min första kur och undra hur mycket man ska hoppas :)
Som rubriken antyder, hur fort plussade ni med pergotime? Har precis tagit min första kur och undra hur mycket man ska hoppas :)
jag är inne på min andra kur nu en dubbeldos, så hoppas de tar sig denna månaden=)
Nu har jag precis ätit min sisat tablett:) Har också fått tid hos min gyn på måndag! Han skulle skriva en remiss så att vi får börja med ivf. Hoppas att det tar sig innan, ivf verkar vara mer påfrestande än att äta pergo och det räcker ju gott och väl:)
Hur går det för er andra?
Hej jag åt pergo i flera månader. Uscha vilka biverkningar. Inget plus fick vi av dem. Nu är vi gravida genom ivf....kan faktiskt tycka att jag mådde sämre när jag åt pergo. Visst är det mkt biverkningar med ivf, men jag mådde ändå bättre under ivf-bahandlingen. Lycka till!
Hoppar in här, börjar med pergo om någon vecka :) Håller alla tummar och tår för att vi äntligen ska få ett +
Hej!
Hur har det gått för alla? Jag undrar vilken dag ni fått göra ultraljud efter pergotimekur? Om man tar tabletterna dag 5-9? Tacksam för svar!
På vissa håll gör de inte UL alls... men har hört att de tar blodprov. Har läst mig till att de flesta får göra Ul ca fyra dagar efter sista tabl.