Har du tagit reda på könet?
Jag är så nyfiken på hur många som väljer att ta reda på könet när bebben fortfarande ligger i magen. Det känns som att det blir vanligare och vanligare.
Jag är så nyfiken på hur många som väljer att ta reda på könet när bebben fortfarande ligger i magen. Det känns som att det blir vanligare och vanligare.
2a barnet nu, inte tagit reda på kön.
Även om jag är förbannat nyfiken på vem som ligger där inne väntar jag på överraskningen vid förlossningen
Kollade inte med första, men med andra och ska göra det nu med me trean om de kan se.
Va spännande både att inte veta och att veta!
Ville veta men bebben knep ihop benen så det får bli en överraskning. Men nu ska bebben komma när som helst, så får veta väldigt snart.
Vi gjorde bara vanligt RUL och sade att vi gärna ville veta vad det var om det syntes jättetydligt, det gjorde det och ut kom en liten gosse :)
När det är dags för nummer två sen så vill vi inte ta reda på könet. Hade varit spännande att ha provat båda sätten. :)
Vi kollade och fick veta att vi väntade en flicka på tre ul, och ut kom en flicka.
Om vi blir gravida i framtiden så hoppas jag att vi kan låta det bli en överraskning.. men jag är så himla nyfiken av mig
Med första fick vi inte ta reda på det i vårt landsting men det syntes tydligt på ultraljudet.
Med tvåan tog vi reda på det men när "lillkillen" kom ut var han en hon, gissa om jag blev förvånad? Kändes konstigt att ha köpt bara killsaker och struntat i att bygga om hemma osv.
Japp alla tre gångerna. Är ju så satans nyfiken att jag inte kunde låta bli när tillfället fans
Nepp.
Med ettan kollade vi inte, trots att vi utöver RUL även gjorde ett långt 3D/4D UL. Bad dem helt enkelt att undvika det området.
Med tvåan har vi gjort 3D/4D igen, samt ett TUL utöver RUL - och inte heller då har vi kollat mellan benen.
Vill faktiskt undvika att hamna i fällan att inledas i att köpa könsstereotypa kläder och så. Inte för att jag i vanliga fall har en dragning till det heller. Men jag tror att risken är överhängande att man faller dit lättare om man vet innan. Vill gärna bilda mig en uppfattning om personen som kommit till oss först.
Inte för att storasyster meddelade att hon hemskt gärna ville ha den där söta klänningen när hon var några veckor gammal förra gången - men man kan ju försöka
Vi kollade inte med första barnet...och hade inte en tanke på att ta reda på det heller...
Med andra så gjorde vi ett privat 3d/4d Ul i Linköping... visade en lite pojke och ut kom oxå en pojke..
Även denna gången ska vi göra ett privat könsUL i LInköping men hoppas över 3d/4d för det kändes inte så lattjo iaf. Blev dessutom väldigt dyrt.
Jag är jättenyfiken av mig...längtar så till vecka 31