• Dreams Never Ends

Vad är stora vs små bröst?

Vart går gränsen för små vs stora bröst för er?

Jag tycker typ a-b är små, c-d normal och d+ är stort. Men allt beroende på kroppsform :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-30 20:48
    Och undrar också, vilken bh storlek är vanligaste i världen vs sverige?

• Svar på tråden Vad är stora vs små bröst?
  • Dreams Never Ends
    riboflavin skrev 2011-11-10 18:29:35 följande:
    Tror att Kissie egentligen har betydligt större kupa än D. På många bilder kan man tydligt se hur BH´n har krupit upp i ryggen, alltså har hon för stor runt om.

Jag får också ner mina i en D-kupa (90D) men egentligen har jag ju 70 H-I 
    Jag har  70H/75G och har mindre bröst än kissie (eller who knows? hon är ju så spinkig så dom kanske inte är så stora irl) och hon säger att hon har D....

Varför vill man ha en förliten kupa?
  • BadHabitAnnie

Det beror på ens kroppstyp och vikt tycker jag...

• Indillia

Jag har 65 G-H. 
    Det låter enormt, men ser proportioneligt och lagom ut på mig. 

• riboflavin
    Dreams Never Ends skrev 2011-11-10 19:14:01 följande:
    Jag har  70H/75G och har mindre bröst än kissie (eller who knows? hon är ju så spinkig så dom kanske inte är så stora irl) och hon säger att hon har D....

Varför vill man ha en förliten kupa?
    Hade mina tuttar suttit på plats helt av sig själva (vilket jag föreställer mig att sillisar gör, fördom who knows?) så hade jag lika gärna kunnat ha mindre kupa/större omkrets helt enkelt för att BHar i större kupstorlekar i regel är antingen svindyra eller skitfula.

Händer ibland att jag köper mindre kupa och syr in i ryggen eftersom de är snyggare.
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Katatonia

Allt beror på kroppstypen skulle jag säga.

• linas fina

Vissa bröst kan ju se stora ut på en smal medan samma storlek ser "normal" ut på en större kvinna.
    Själv har jag C och räknar det som ett mellanting, ganska små med tanke på att jag är lite plufsig.  

• holidodi

Det är olika små bröst kan vara väldigt i ögonfallande för att de har en speciell form. Eller att man har en speciell BH som för dem att framträda mer. Och det gör inget. :P

• Lillarapunzel

Jag har 65G i BH. 162 cm och väger +/- 55 kg. 
    Ser inte alls stort eller oproportionerligt ut på mig - tvärtom. 

• Teddis
    Vinxen skrev 2011-06-30 20:52:18 följande:

Jag tycker A är litet B-C normalt och allt över är stort.

a är också normalt så du kanske använda annat ord? Alla friska bröst är Normala. Du kanske menar Medel istället.
Svar på tråden Vad är stora vs små bröst?