Försöker igen
Nu försöker jag igen!
Någon i östhammar/uppsala trakten som har barn eller ska få barn?
Nu försöker jag igen!
Någon i östhammar/uppsala trakten som har barn eller ska få barn?
Hej på er.
Jag är andra veckan på jobbet nu, trivs bra och börjar få lite mer ordning. Har fått en trea i Österbybruk som vi flyttar in i i mitten av september, vi bor i en fyra för tillfället så vi byter ner oss ett rum men pojkarna får dela sovrum och på sikt vill vi köpa hus så det får gå ett tag.
Hur mår ni andra?
Desire90: Vad trist att få så dålig respons på babycafeet, hur var personalen då? De brukar vara så himla gulliga mot folk som är nya, som du säger så tar ju en del mod att våga sig ner ny utan att man känner någon annan. Bra gjort iallafall.
Hur har ni det med träffar? Jag har mycket att stå i inför flytten men så småningom är jag gärna med och fikar eller annat.
Hej på er.
Jag är andra veckan på jobbet nu, trivs bra och börjar få lite mer ordning. Har fått en trea i Österbybruk som vi flyttar in i i mitten av september, vi bor i en fyra för tillfället så vi byter ner oss ett rum men pojkarna får dela sovrum och på sikt vill vi köpa hus så det får gå ett tag.
Hur mår ni andra?
Desire90: Vad trist att få så dålig respons på babycafeet, hur var personalen då? De brukar vara så himla gulliga mot folk som är nya, som du säger så tar ju en del mod att våga sig ner ny utan att man känner någon annan. Bra gjort iallafall.
Hur har ni det med träffar? Jag har mycket att stå i inför flytten men så småningom är jag gärna med och fikar eller annat.
Hej på er.
Vi har fått boende i Österbybruk, en trea så barnen får dela rum men det är ganska stort så det verkar fungera bra.
Är det någon som är intresserad av att fika eller ses på en promenad kanske till helgen? Vi kan ju ta oss nånstans i närheten.
Desire90: Har ni mycket att stå i inför flytten? Varför ska ni flytta?
Hej på er.
Vi har fått boende i Österbybruk, en trea så barnen får dela rum men det är ganska stort så det verkar fungera bra.
Är det någon som är intresserad av att fika eller ses på en promenad kanske till helgen? Vi kan ju ta oss nånstans i närheten.
Desire90: Har ni mycket att stå i inför flytten? Varför ska ni flytta?
Vart bor ni? Vi har bil så vi kan ta oss.
Vi bor i östhammar
Okej, ska vi ta oss hit då kanske. Jag funderar på vad som blir bäst, jag har ju två söner, en på 4 år och en på 1,5. Hur gammal är din dotter? Kanske för liten för lekpark?
Hon blir bara 5 månader nu på tordag, så lite liten :)
Ska vi göra så att jag går med killarna till en lekpark och så möts vi uppp på något cafe efter? Det finns väl en nere vid vattnet om jag kommer ihåg rätt. Adas cafe kanske? Eller Ekan? Runt kl 15?