• Anonym (??)

Ni som har skillda sovrum pga snarkning, hur är ert sexliv??

Vi KAN väl inte vara det enda paret som har det såhär? Vi kan inte inte sova tillsammans pga den ena av oss snarkar oerhört mkt...

Ni som åxå har det såhär, hur funkar sexlivet???? Existerar det alls? Hur gör ni?

Vi har småbarn åxå... (2 &4 år)  Och nu kommer jag inte ens ihåg när vi hade sex sist! ( ett år sen??) Intimiteten försvinner mer och mer...    

• Svar på tråden Ni som har skillda sovrum pga snarkning, hur är ert sexliv??
  • Anonym

det finns hjälp att få mot snarkningar, sök hjälp och så kan ni dela rum å säng igen :)

• Anonym

personligen skulle jag inte kunna ha skilda sovrum trots att han ibalnd toksnarkar... men då puttar jag på honom tills han ligger på mage och viss vinkel på axlarna för då blir snarkningarna lugnare (inte panikartade som annars)

• Anonym

Har era snarkande män varit till doktorn? Det finns ju hjälp att få för vissa.

• Selma1966

Med tanke på att vi fortfarande har en liten kille mellan oss i sängen så hade separata sovrum inte gjort så mycket för sexlivet. Redan nu gör vi ju det på andra håll eftersom han lägger sig tidigare än oss. (Sista tiden har vi fått sängen mer för oss själva). Men gästsängen fungerar bra

• Anonym

kontakta öron-näsa-hals-läkare och be om en sömnutredning!!!! min mamma har gjort det och nu fått hjälp. hon sover bättre, snarkar mindre och känner sig piggare!

• Fluffskalle

Vi har skilda sovrum och har haft det nästan hela vårt förhållande. Inte pga snarkning utan pga mina sömnproblem och mardrömmar. Vi har helt enkelt sex när vi inte sover.

• Fluffskalle
    Fluffskalle skrev 2011-07-12 16:30:10 följande:
    Vi har skilda sovrum och har haft det nästan hela vårt förhållande. Inte pga snarkning utan pga mina sömnproblem och mardrömmar. Vi har helt enkelt sex när vi inte sover.
    Alltså, för att förtydliga. Vi är i den ena eller andres rum innan, har sex, sedan går vi till varsitt rum och sover. Jag tycker det är väldigt mysigt så.
  • Anonym

Här hemma somnar sambon nästan alltid på soffan på kvällarna, men sexliv har vi iaf... Passar på när lusten faller på & vi har möjligheten (barn på 2 & 4 år)

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Yepp)

Hade bara sett det som positivt att slippa sova ihop. Blir alltför varmt ändå. Bara att göra the nasty tillsammans och sen få sova ifred. 

• Anonym (Gurkan)

Att sluta vara omåttligt fet hjälper många att inte snarka. Prova!

Svar på tråden Ni som har skillda sovrum pga snarkning, hur är ert sexliv??