• Lady Bird

Hittade en annan bröllopsklänning jag skulle kunna tänka mig

Många hade ju olika åsikter om den förra, men vad säger ni om den här?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hittade en annan bröllopsklänning jag skulle kunna tänka mig
  • Scarlett

Allvarligt talat, jättesöt, om du är tre år och har ankstjärtstrosa och blöja till... Då blir du sockersöt.

• Lady Bird
    Skäms Jag skulle jättegärna ha ankstjärtstrosa till, men de finns nog inte i min storlek tyvärr...
    Scarlett skrev 2011-07-14 11:33:43 följande:
    Allvarligt talat, jättesöt, om du är tre år och har ankstjärtstrosa och blöja till... Då blir du sockersöt.
  • korfu08

Bröllopsklänningen skall kännas att detta är jag och den vill jag ha, sen får andra tycka vad de vill. Det är din dag.

• HäckHäxan

Helt gräslig, som en maräng fast kort kort.

Men om du trivs och det känns bra för dig så kör på, det är ju ditt bröllop, din dag, så vad vi andra tycker är ju skitsamma.

Jag hade inte brytt mig ett dyft om någon annans åsikt om jag gifter mig förutom den blivande mannens då, för det är ju viktigt att vara överens på vår stora dag så den blir som vi vill

Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Lady Bird
    HäxanSurtant skrev 2011-07-15 15:56:51 följande:
    Helt gräslig, som en maräng fast kort kort.

Men om du trivs och det känns bra för dig så kör på, det är ju ditt bröllop, din dag, så vad vi andra tycker är ju skitsamma.

Jag hade inte brytt mig ett dyft om någon annans åsikt om jag gifter mig förutom den blivande mannens då, för det är ju viktigt att vara överens på vår stora dag så den blir som vi vill
    Jag letade efter en kort maräng...
  • u77

Lolitaklänning?

Passar inte i mitt tycke på ett bröllop, inte ens på ett borgligt. Den andra va bättre isf.
    En sån här klänning skulle passa i sexrollspel.

• Lady Bird
    u77 skrev 2011-07-15 19:45:04 följande:
    Lolitaklänning?

Passar inte i mitt tycke på ett bröllop, inte ens på ett borgligt. Den andra va bättre isf.
    En sån här klänning skulle passa i sexrollspel.
    Jag tycker den är mer söt än sexig faktiskt...
  • HäckHäxan
    Lady Bird skrev 2011-07-15 20:04:56 följande:
    Jag tycker den är mer söt än sexig faktiskt...
    Får hålla med dig, jag hade tyckt den var jättesöt på en treåring, dock inte på en vuxen kvinna. Ser bara löjligt ut i mina ögon. men nu är det ju du som skall trivas och inte jag, jag hade känt mig som ett marängaktigt, fånigt våp i den
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Lady Bird
    HäxanSurtant skrev 2011-07-15 20:07:28 följande:
    Får hålla med dig, jag hade tyckt den var jättesöt på en treåring, dock inte på en vuxen kvinna. Ser bara löjligt ut i mina ögon. men nu är det ju du som skall trivas och inte jag, jag hade känt mig som ett marängaktigt, fånigt våp i den
    Min blivande man säger alltid att jag är som en mental treåring så det kanske passar.
  • u77
    Lady Bird skrev 2011-07-15 20:08:43 följande:
    Min blivande man säger alltid att jag är som en mental treåring så det kanske passar.
    Du vet att det inte är ett smicker att bli kallad för det va?
  • Lady Bird
    u77 skrev 2011-07-16 10:04:13 följande:
    Du vet att det inte är ett smicker att bli kallad för det va?
    Jag är ju rätt barnslig så det är okej.
  • Scarlett

Kanske den här kan passa då?
  • Tittij

Röstade Annat. Den är inte ful men inte passande för ett bröllop hellre. Lite längre modell så skulle det funka. 

• Lady Bird
    Scarlett skrev 2011-07-16 16:51:50 följande:

Lite för mycket rumpvisande...
  • u77
    Scarlett skrev 2011-07-16 16:51:50 följande:

Ja för fasen! ta den den verkar passa dig och din något udda klädsmak.
    Ta gärna grenlösa trosor också så är det bara att köra på!
Svar på tråden Hittade en annan bröllopsklänning jag skulle kunna tänka mig