• Scarlett

Underbara under - eller?

Äntligen har jag hittat en internetbutik som förstår att även stora flickor vill ha spets i stjärten i bland.

http://buttressandsnatch.co.uk/home.aspx

Jag tycker de har fantastiska underkläder och nu ska jag bara få min man att förstå att 800 kronor inte är för mycket för en ankstjärtstrosa. (Hur nu det ska gå till.)

Kolla här bara:

Men nu är frågan: Vad tycker du?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Underbara under - eller?
  • 010306

Ja jag tror H&M har haft med men vet inte om de har längre heller.
    Har ett par rosa av märket Honeydew från Uppercut.se oxå men dem verkade inte finnas där mer heller :O kostade dock 299 :- ( hade till en maskeraddräkt)

• Scarlett
    010306 skrev 2011-07-19 13:41:41 följande:
    Ja jag tror H&M har haft med men vet inte om de har längre heller.
    Har ett par rosa av märket Honeydew från Uppercut.se oxå men dem verkade inte finnas där mer heller :O kostade dock 299 :- ( hade till en maskeraddräkt)
    Ok. Så synd. Tack i alla fall!
  • Insatt

Jättefina, men varför känner du att du behöver karlns tillstånd för att handla dem?

• Scarlett
    Insatt skrev 2011-07-19 18:56:51 följande:
    Jättefina, men varför känner du att du behöver karlns tillstånd för att handla dem?
    Behöver jag väl inte, han vill säkert att jag ska ha dem förresten. Men det var mycket pengar för en trosa och han har mer ekonomi än jag...
  • Il principale

Jag beställde till frugan, den rödsvarta outfiten på sista bilden. Mmm. Längtar efter paket. Hon vet inget men hon kommer att bli överförtjust. (Hoppas jag.)

• Scarlett
    Il principale skrev 2011-07-22 21:56:23 följande:

Jag beställde till frugan, den rödsvarta outfiten på sista bilden. Mmm. Längtar efter paket. Hon vet inget men hon kommer att bli överförtjust. (Hoppas jag.)

Det blir hon säkert.Glad
  • Il principale
    hannis skrev 2011-07-27 07:44:17 följande:
    Ser obekvämt ut med så mycket volanger. Nej tack för mig.
    Inte alls obekväma utan jättesköna är vad jag fått höra av min fru.Glad
  • TantMy

Huuuu, vilka hemska trosor
    Inte underbara under...ser förskräckligt ut me den massa volanger bak i röven
    Jag skulle aldrig sätta på mig något dylikt  

• Scarlett
    Niffan skrev 2011-08-08 20:53:51 följande:
    Huuuu, vilka hemska trosor
    Inte underbara under...ser förskräckligt ut me den massa volanger bak i röven
    Jag skulle aldrig sätta på mig något dylikt  
    Tur du skickar med smilisar i alla fall. Det var en riktig sågning annars. Men jag älskar ju å andra sidan spets och volang.
  • TantMy
    Scarlett skrev 2011-08-14 19:07:57 följande:
    Tur du skickar med smilisar i alla fall. Det var en riktig sågning annars. Men jag älskar ju å andra sidan spets och volang.
    He he, jaaa....som tur var gillar man olika kläderGlad....
    Spets o volang kan jag också tycka är snyggt..men...inte sådärDrömmer!
    Men hopps du får tag på några så du blir glad och nöjd.
  • Kattdamen

De är dock ganska obekväma under leggings eller strumpbyxor. Tycker jag iaf.

• Scarlett
    Kattdamen skrev 2011-08-15 15:59:21 följande:
    De är dock ganska obekväma under leggings eller strumpbyxor. Tycker jag iaf.
    Ska nog inte bäras "under". De är liksom "under"... Annars lär det korva
  • Kattdamen
    Scarlett skrev 2011-08-15 16:54:24 följande:
    Ska nog inte bäras "under". De är liksom "under"... Annars lär det korva
    Ja, det korvar ja.
  • Il principale

Vill man vara fin får man lida pin som mamma sade. Ni slipper ju ha blöjor under i alla fall, som bebisarna har.

Svar på tråden Underbara under - eller?