Ser du ut som du vill?
Upplever du att du ser ut precis så som du vill; kläder, smink, skor, frisyr osv? Om inte, vad är det som hindrar dig?
Upplever du att du ser ut precis så som du vill; kläder, smink, skor, frisyr osv? Om inte, vad är det som hindrar dig?
Man behöver inte vara smal för att känna sig snygg.
Visst, jag hade gärna velat gå ner några kg till men min lathet och brist på tålamod (och pengar) gör att jag helt enkelt för acceptera hur jag ser ut.
Det har inte varit lätt men jag anser att jag är ganska snygg även om jag har en massa överflödiga kilon.
Det handlar om att klä sig rätt. Och trivas i det man har på sig. Självförtroende och utstrålning gör mer än vad man tror.
Min kompis väger säkert 50 kg för mycket.
Hon har afrikanska rötter plus att hon har en sjukdom i knäna som gör att hon inte kan röra sig normalt, trots efter sina operationer. (dock har hon med hjälp av nyttigare kost gått ner en massa kg)
Men hon har alltid tyckt hon var snygg, och det är hon. Klätt sig jättesnyggt och bra så hon har varit "en i mängden" så att säga. Man lägger inte märke till hennes övervikt när man ser henne gå, tala och uppföra sig.
En av de vackraste människorna jag känner.
Verkar som det största problemet är pengar. :( håller med. Det mesta ska vara så jäkla dyrt nu förtiden och anpassas efter smala människor med små byst.
Fast egentligen kan man väl tycka man är snygg men ändå att man inte ser ut exakt som man vill. JAg menar dte finns månag människor jag tycker är jättesnygga men jag vill inte nödvändigtvis se ut som dem. Ochså kan man tycka man är dösnygg men ändå vara medveten om att man inte är perfekt och då kanske man inte ser ut exakt som man vill heller? Just nu ser jag ionte ut som jag vill kroppsmässigt heller för jag är gravid igen och jag tycker helt ärligt gravid kvinnor ser skitläskiga ut. Vet att det är helgalet men jag har någon slags konstig gravid-fobi eller något.
Jo det har du rätt i. Men tror ingen människa i världen är 100% nöjd med sig själv. Finns alltid något man vill ändra på.
Tack vara plattång, locktång, plastikkirurgi osv så kan man ju ändra på det men även det kan inte ge toppresultat.
Vill man ha det så får man åter igen lägga ut alldeles för mycket pengar.
nej, för att jag är för fet...
Japp det gör jag faktiskt har alltid varit lite anorlunda mot alla andra men det bryr jag mig inte så mycket om, kommer alltid att vara åt det rockigare hållet för det är det jag tycker är snyggt