• lillli

Han vill inte träffa mig för att jag har barn..

Hej..känner mig så väldigt väldigt ledsen just nu eftersom killen som jag dejtat bestämde sig för att han inte vill att det ska bli nåt mellan oss för att jag har barn...hur kan han göra något som är så fint till ett problem...hur kan det vara ett problem?! Har lust att slå ner honom för att han tycker det.. Någon annan som vart med om det här?

Nu blir jag väl singel för alltid då eller? :(...

• Svar på tråden Han vill inte träffa mig för att jag har barn..
  • The Foxy

Du kommer inte att vara singel för evigt. För honom blir det kanske ett problem då det, även om det är ditt barn, kommer attt påverka hans liv också. Jättetrist för dig men samtidigt lite imponerande att han vågar stå för det.

Du kommer hitta någon som känner som du om din skatt. Kram 

• Empiiis

Vadå singel för alltid? Han är en av hur många som helst.

Han vill inte ha ett förhållande med någon som har barn.. Han kanske inte vill bli del i en familj där han kommer komma nummer 2.
    Tycker det var shysst av honom att säga som det är.  

Trist ja. 

• Meland

Min sambos ex har idag 4 barn ( tre av dem är gemensamma med min sambo) och hon har haft efter min sambo ca 3-4 olika men i sitt liv som inte själva har haft barn innan. Så varför skulle du då få vara singel hela ditt liv?!

• Momalicious

Tänk såhär istället; bättre att det kommer nu än när ni hunnit bli tillsammans och ditt barn hunnit träffa honom, och kanske fästa sig.

• lillli

Tack för preppningen den behövs nu när det känns som tårarna aldrig kommer ta slut..

Jag har varit singel i ett och ett halvt år och inte träffat någon jag fått den där känslan för, och jag har dejtat många, förrän han kom...jag orkar bara inte försöka träffa någon längre...tar alldeles för mycket tid och energi att bli så här glad och sen så ledsen...

• FIame

Ja det är inte lätt att träffa någon i en ensamstående situation. Tror det är svårare än många tror och svårare att vara bonusförälder också. Har du varit bonusförälder innan du fick barn själv TS?

• lillli

Jag är ute mycket och har inga problem att träffa killar men det är liksom ingen som känns intressant, det är därför det är så himla tråkigt att han skulle dumpa mig av helt fel anledning..jag vet att han var upp över öronen förälskad också och det är så himla svårt nu för mig att acceptera..

nej jag har aldrig själv varit bonusförälder...

• Alexi

Ärligt talat så gick alla killar med barn bort helt när jag nätdejtade för ett antal år sedan. Jag tycker inte det är ett dugg konstigt att man hellre vill träffa någon som man kan få dela allt från början med om det går.

• straw2008

Personligen skulle jag aldrig i livet ge mig in i ett förhållande med någon som har barn om jag inte hade det. Nu HAR jag två barn o om jag nu skulle behöva träffa någon ny man skulle det vara en MED barn den tidigare. Vill liksom att vi ska vara på samma nivå. Tror knappast killen ville göra dina barn till något fult, han ville inte bara gå in i ett förhållande där det redan finns en kärna.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • lillli

Jag förstår att om det är det första man får veta innan man känner någon så är det kanske inte så intressant om man själv inte har barn men om jag träffade någon som det kändes så rätt med, som jag inte kunde sluta tänka på och bara ville vara med jämt så kan jag ändå inte förstå att det ska vara så himla farligt...speciellt inte som hon ju är med sin pappa mycket också..

Så nu är det alltså bara killar med barn som gäller..?

• straw2008

Fast det har ju att göra med så mkt mer än om barnet är med sin pappa mkt ??kul att alltid få höra "jag har gjort detta förut" osv. Tror helt klart det är en fördel att man som förälder träffar en annan förälder o singlarna får ihop det med andra singlar. Plus att många som har 2 barn sen tidigare inte kan tänka sig att skaffa 2-3 barn till o det vill väl förmodligen den som är barnlös förr eller senare.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • knisse

fast det är väll inget att haka upp sig pa. varför ska det vara självklart att alla älskar dina barn? det är ju mycke bättre att säga ifran att det inte är det man letar efter. jag skulle ha svart att skaffa mig en ny som hade en hobby som tog mycke tid tex

• singel pappa83

Han va ju snäll som sa som det va iaf!
    Har som singelpappa oxå fått d svaret från flera olika tjejer,som inte velat träffa mig mer eftersom jag har barn,en sa tom att det va för att jag hade min son på heltid,va inte spec svårt att glömma henne om man säger så.
    Du kommer hitta någon som tycker om dig, om han sen har barn sj eller inte d märker du.Men det e nog lättare att hitta en kille som redan har barn för dom vet oftast vad det innebär med att ha barn! 

• FIame
    singel pappa83 skrev 2011-07-21 12:40:04 följande:
    Han va ju snäll som sa som det va iaf!
    Har som singelpappa oxå fått d svaret från flera olika tjejer,som inte velat träffa mig mer eftersom jag har barn,en sa tom att det va för att jag hade min son på heltid,va inte spec svårt att glömma henne om man säger så.
    Du kommer hitta någon som tycker om dig, om han sen har barn sj eller inte d märker du.Men det e nog lättare att hitta en kille som redan har barn för dom vet oftast vad det innebär med att ha barn! 
    Kan inte ni två dejta då? TS och "singel pappa83"?
Svar på tråden Han vill inte träffa mig för att jag har barn..