• Anonym (Onormal?)

Pinsamt problem, blir oerhört upphetsad av avföring

Nu är det såhär att jag vet att jag har en liten udda fetisch som jag egentligen mår rätt dåligt över men mitt problem är att jag blir så oerhört upphetsad av min KKs avföring. Jag har aldrig tidigare berättat för någon om min fetisch förutom min KK som är med på detta. Jag träffade honom via nätet och han tyckte det var en kul grej att testa på.

Jag gillar att använda min KK som en "offentlig toalett" då jag både urinerar och bajsar på honom. Det är som en kick rusar igenom hela min kropp och jag når klimax nästan direkt! Jag tänder även på att kleta ut det i hans ansikte och kropp..

Nu vet jag att folk kommer tycka jag är sjuk i huvudet och att jag inte är normal. Men finns det någon annan än jag som tänder på detta? Känns som jag är den ensamaste i världen.

• Svar på tråden Pinsamt problem, blir oerhört upphetsad av avföring
  • orianthi
    pluppfamiljen skrev 2011-07-26 18:37:09 följande:
    Kräks Kan vi få slippa kiss och bajs trådar? Snälla! leta på bodycontact please. 
    men ge fan i att öppna tråden och läsa? låt folk vara ifred och läs dom trådar som intresserar dig istället .
  • pluppfamiljen

Räcker med att se dem ligga i öppet forum för äckligt bara. 

Blivande 6 barns mamma
  • orianthi
    pluppfamiljen skrev 2011-07-27 12:41:29 följande:
    usch för dig säger jag.
  • MickeN1973
    pluppfamiljen skrev 2011-07-27 12:41:29 följande:
    Har du ett problem eller?

Om det är något som inte passar anmäl inlägget, sen får moderatorn ta ställning till det.

• Anonym (Eskort)

Som eskort/prostituerad får jag massor av förfrågningar från män som vill att jag ska kissa eller bajsa på dem i eller i deras munnar. Eller så vill de kissa eller bajsa på mig. MEN jag gör INTE sånt! Huvaligen! 

Jag tycker att jag ställer upp på mycket, som handklovar, smisk, slag, spott, stearin på mig, klädnypor på mina bröstvårtor och blygdläppar, fotografering av mina intima delar osv. Jag har även slickat män i rumpan. Men bajs och kiss - nej, ALDRIG!

(Och nej, det går inte att kontakta mig så inga frågor om det tack.) 

• Anonym (Eskort)

TS du har ju din KK som gillar samma sak. Annars är det så att många som gillar sånt vänder sig till prostituerade som erbjuder sånt. Eller så säljer de själva sina tjänster till dem som gillar sånt.

• orianthi
    MickeN1973 skrev 2011-07-27 21:40:54 följande:
    Har du ett problem eller?

Om det är något som inte passar anmäl inlägget, sen får moderatorn ta ställning till det.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Pinsamt problem, blir oerhört upphetsad av avföring