• Längtarefterliten

ont 5 dagar efter ägglossning med pergo?

Tog Pergotime denna månaden, och jag ska ha haft ägglossning på dag 18 vilket var i söndags... idag har ja fått som ägglossningsvärk, och har haft i princip hela dagen, de kommer och går lite... men sitter nästan där hela tiden... någon som vet va detta kan vara? nån som haft det så?

• Svar på tråden ont 5 dagar efter ägglossning med pergo?
  • Yarrow
    Längtarefterliten skrev 2011-08-03 13:18:26 följande:
    ja det är ju den sista tiden som är tråkigast och jobbigast att vänta... ja,k de var ju det jag gjorde:P "råkade" ta 3 kurer i rad... så nu är de ju bara att vänta:/
    Har du tjuvtestat något än då eler väntar du på BIM? Är ju inte många dagar kvar :)
  • Längtarefterliten
    Yarrow skrev 2011-08-03 19:32:46 följande:
    Har du tjuvtestat något än då eler väntar du på BIM? Är ju inte många dagar kvar :)
    nej, vill inte tjuvtesta, har tröttnat på alla negativa svar.. så tror ja vänta till tisdag om mensen inte kommit då..  har inte mycket symptom heller så tror ändå mensen kommer.. känns som att brösten inte gör lika ont idag som dom gjorde igår.. och de bruka minska när mensen närmar sig:/
  • Yarrow
    Längtarefterliten skrev 2011-08-03 20:06:53 följande:
    nej, vill inte tjuvtesta, har tröttnat på alla negativa svar.. så tror ja vänta till tisdag om mensen inte kommit då..  har inte mycket symptom heller så tror ändå mensen kommer.. känns som att brösten inte gör lika ont idag som dom gjorde igår.. och de bruka minska när mensen närmar sig:/
    Jag brukar inte kunna hålla mig från att testa. Men denna gången har jag lovat mig själv att inte testa innan bim, får se hur det går.
    Fast jag inbillar migalltid en massa saker, som i natt när jag vaknade två gånger för att jag var kissenödig. Men det är säkert för att man dricker mer nu när det är så varmt..
  • Längtarefterliten
    Yarrow skrev 2011-08-03 20:59:18 följande:
    Jag brukar inte kunna hålla mig från att testa. Men denna gången har jag lovat mig själv att inte testa innan bim, får se hur det går.
    Fast jag inbillar migalltid en massa saker, som i natt när jag vaknade två gånger för att jag var kissenödig. Men det är säkert för att man dricker mer nu när det är så varmt..
    jo de har jag med hjort senaste tiden, men jag har diabetes typ 1 också, och jag har varit gravid 4 ggr innan, men har haft 2 MF, 1 MA och 1 ofosterlig.. och innan ja visste om mina graviditeter som har mitt blodsocker varit väldigt lågt. vilken har vaarit ett bevis på att jag var gravid.. men nu är blodsockret normalt så jag känner på mig att mensen kommer att komma...
  • Yarrow
    Längtarefterliten skrev 2011-08-04 11:21:12 följande:
    jo de har jag med hjort senaste tiden, men jag har diabetes typ 1 också, och jag har varit gravid 4 ggr innan, men har haft 2 MF, 1 MA och 1 ofosterlig.. och innan ja visste om mina graviditeter som har mitt blodsocker varit väldigt lågt. vilken har vaarit ett bevis på att jag var gravid.. men nu är blodsockret normalt så jag känner på mig att mensen kommer att komma...
    Bara att vänta och se. Håller tummarna!
  • Babibich
    Längtarefterliten skrev 2011-08-01 08:54:53 följande:
    varför ens svara på en sån här tråd då:/
    ett sätt att puffa lite. Och att ingen hadde svarat så jag tänkte om jag skriver så kanske nån annan ser och kan svara.
  • baaby

heeej jag undrar hur ofta ska man ha sex när man äter klomifen ??  eller finns det nåt schema om när man ska ha och inte ska ha ??  är inne på min andra dag me  klomifen ..

• Längtarefterliten
    baaby skrev 2011-08-07 14:12:02 följande:
    heeej jag undrar hur ofta ska man ha sex när man äter klomifen ??  eller finns det nåt schema om när man ska ha och inte ska ha ??  är inne på min andra dag me  klomifen ..
    ingen aning, tar inte klomifen.. bara pergotime..
  • Tessan1980

Vill bara ge ett svar till TS. Jag har ätit 5 omgångar pergo o nu de tre sista kurerna har jag haft "mensvärk" två dagar efter ÄL o fram till mens.

• Längtarefterliten
    Tessan1980 skrev 2011-08-12 12:32:57 följande:
    Vill bara ge ett svar till TS. Jag har ätit 5 omgångar pergo o nu de tre sista kurerna har jag haft "mensvärk" två dagar efter ÄL o fram till mens.
    mm min mens kom i måndags:/ trodde verkligen de kunde va nått denna gången:/
Svar på tråden ont 5 dagar efter ägglossning med pergo?