• HannaMagnusson

Kan jag ha detta på 20års festen?(bild).

Eller är det to much? Endast seriösa svar tack!

• Svar på tråden Kan jag ha detta på 20års festen?(bild).
  • Älskarlivet

Assnygg klänning!!! Eller klänning...är det en klänning eller en blus? Alldeles för kort!! Men som sagt, riktigt snygg!!

• CherryMe

Supersnyggt! Strunta i leggins/shorts, klart du ska visa benen! Åååå jag vill ha klänningen, vart har du köpt den?

• HannaMagnusson

Hej alla, tack för era fina komplimanger, så rörd! Hehe.
    Körde på det igår, var ju bara jag och två av mina väninnor, och va ju hemma hela kvällen så jag körde inte p ånågot under, men tack för alla tipsen ändå.
    Jag har köpt den på Nelly.com.

Kram Hanna!

• Järnlady

Uppriktigt sagt så är detta snarare en söt tunika än en klänning. Jag hade reagerat med både genans och undran om någon dök upp utan en underdel till den. Mitt förslag är därför att du tar på ett par snygga jeans eller liknande till.

• RedRoses

Jag tyckte den var jätte fin så ja tycker du ska ha den:) den är inte alls för kort lagom tycker jag :)

• varfördåför

jag ahr ofta väldigt korta tunikor och klänningar men jag tycker att dendär ser ut som en tröja?! det är inte längden utan mer modellen som gör att jag tycker att det ser konstigt ut.

nepp... kan inte stava... sorry!
  • Snake

Jag tycker den var skitsnygg på dig, du är säkert runt 20 du med och fin figur. Det enda är väl att såfort du böjer eller sätter dig ner kommer allt synas. Men med ett par svarta hotpants under som är ok att visa upp kanske det är lugnt ?

Tycker överdelen är fin och att den synkar snyggt kontrastfullt ihop med det sexiga kortkorta. Med en väldig urringning, push up osv hade det blivit vulgo .

• HannaS86

Jag tycker den är lite väl kort men så är jag tant på 24år också haha ;)

Svar på tråden Kan jag ha detta på 20års festen?(bild).