• Anonym (Tjejen)

Jag ska testa en teori på min kille som inte vill lika ofta som jag

På senaste tiden har min sambo inte haft samma lust till sex som jag. Det är ofta som han dissar mig när jag vill ha sex och det är alltid jag som tar initativet.
    Nu är jag trött på detta då inget har fungerat innan. Jag har försökt att prata om det, att testa nya olika saker med honom m.m. När vi har sex (någon gång/gånger i veckan) är det nästan så jag får tjata till mig det.

Nu tänkte jag därför testa en teori och se om det kan hjälpa. Kanske är det så att han vill mer när jag inte är lika på. Jag har precis börjat äta p-piller och en bieffekt av det kan ju vara minskad sexlust så jag tänkte börja skylla på det om han vill ha sex med mig. Jag ska spela helt ointresserad av sex och jag ska låta han ta initativet till allt. Det kommer bli sjukt jobbigt för mig, men jag får väl tillfredställa mina behov på egen hand då, för den bieffekten har jag då inte kännt av alls haha. Det ska bli intressant, hoppas bara jag klarar det.

Någon som har gjort liknande? Vad hände? Fungerade det?

• Svar på tråden Jag ska testa en teori på min kille som inte vill lika ofta som jag
  • Sabbi
    Anonym skrev 2011-08-18 23:48:12 följande:
    I min förra relation provade jag att inte visa min sexlust...slutademed att jag efter 1,5 år kastade mig över honom i duschen och  fick ner honom på golvet och red honom tills orgasm...slutade med en graviditet och inget  mer sex på  lite mer än 1,5 år...så jag lämnade honom till slut....vi var tillsammasn totalt 10 år....försök prata om det och gå till botten med relationen.

Red du honom till orgasm och inte dig själv? Dumt gjort...hehe.
  • HäckHäxan
    Anonym (förundrad) skrev 2011-08-17 23:55:56 följande:
    Jag är en man som vill ha sex jämt!
    Kan du klona dig och lämna klonen här??
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    Trivelina73 skrev 2011-08-18 16:37:34 följande:
    Jag bytte man = problem löst
  • HäckHäxan
    giftfri skrev 2011-08-18 16:57:06 följande:
    Rätt säker på att det kommer att leda till att ni inte har sex alls.., kan inte påminna mig att det nånsin blivit på annat sätt hos de som provat..., pröva med att få han å skicka mejl till dig, t.ex om vad han tänder på.., vissa har lättare att skriva än att prata..., kanske ett enklare rollspel över nätet, där du är hans Älskarinna som han skriver till..
    Lät smart

Jag tillhör de som har lättare för att skriva än att sitta rakt upp och ner och prata om saker och ting. Nu har jag inte testat det som ren sexuell grej, men vid massor av andra tillfällen i livet och det fungerar fint för mig.
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym skrev 2011-08-18 23:48:12 följande:
    I min förra relation provade jag att inte visa min sexlust...slutademed att jag efter 1,5 år kastade mig över honom i duschen och  fick ner honom på golvet och red honom tills orgasm...slutade med en graviditet och inget  mer sex på  lite mer än 1,5 år...så jag lämnade honom till slut....vi var tillsammasn totalt 10 år....försök prata om det och gå till botten med relationen.
    Nä fy säger jag bara! Bra att ni inte är tillsammans nu då. Fick du någonsin reda på vad problemet var?
  • Anonym (bb)

Sådär var min ex-man. Jag kunde fläka ut mig naken framför honom utan att det hjälpte.

• Anonym (Tjejen)
    Anonym (bb) skrev 2011-08-19 08:54:26 följande:
    Sådär var min ex-man. Jag kunde fläka ut mig naken framför honom utan att det hjälpte.
    Usch, jag förstår bara inte varför det verkar vara så vanligt att män tappar intresset. Jag trodde det var mer kvinnor som gjorde efter ett tag. Jag har aldrig stött på detta problem innan så för mig var det lite chockande.
  • Anonym (bb)
    Anonym (Tjejen) skrev 2011-08-19 09:13:42 följande:
    Usch, jag förstår bara inte varför det verkar vara så vanligt att män tappar intresset. Jag trodde det var mer kvinnor som gjorde efter ett tag. Jag har aldrig stött på detta problem innan så för mig var det lite chockande.
    för mig med. snacka om att känna sig .. fel! Mitt självförtroende har fortfarande inte repat sig efter äktenskapet, och det var ändå flera år sedan vi skildes.
  • Anonym (been there)

Haha, jag har testat. Blev inget sex alls på över ett halvår, sen kändes det som jag tjatade mig till ett ligg o sen tog det ett halvår till. Jag skaffade en älskarinna =)

• joho
    Om hon ändå gjorde det... Drömmer
    Skulle nog få så hon teg ett tag då...

Konstigt att jag aldrig blev scout... Oskyldig  "Alltid redo" Skrattande
  • giftfri

Finns inte sexlusten där ö.h.t, så funkar absolut ingenting, det är lika meningslöst som att bjuda en magsjuk på god mat...
    Då sitter problemet i skallen, å orsakerna kan va många, men jag tycker man iaf kan kosta på sig ett enkelt hormontest hos vårdcentralen, för ligger nivåerna fel så är det ju bortkastad tid att försöka med annat för att skapa sexlust... 

Vi män är aldrig otrogna.., vi bara övar på andra kvinnor för att vår partner ska få bättre sex...
  • Anonym (ratad)
    Så är det här nu. Väldigt knäckande för självförtroendet. 
  • Turion

Har ungefär samma problem, fast med en fru som aldrig tar initiativ.
    Provade att sluta ta initiativet under en tid, men efter någon vecka eller två så var det som hon kom på att något inte stod rätt till, och tog ett pliktskyldigt initiativ, utan någon större entusiasm. Fick mig inte precis att känna mig mer åtråvärd.

Det är tur att vårt äktenskap innehåller så mycket annat bra, för det har nött ner mitt sexuella självförtroende en hel del. Och ja, vi har pratat om problemet, flera gånger under många år. 
    Har väl till slut bara accepterat att den delen av äktenskapet kommer vara som den är, och jag får fortsätta vara initiativtagare om jag vill ha sex oftare än ett par gånger i månaden.
    (det är oftast bra sex när jag väl fått med henne på noterna dock...) 

• Anonym (Tips från mig)

Jag har haft samma problem med min sambo.

Han har varit så stressad av jobbet och hemma är allt lixom vardag och sex det sista i hans tankar. Jag testade att sluta försöka så mycket och då blev det inget sex istället... eller långt mellan gångerna kanske man ska säga. Men sen bang bom bra sex när vi väl gjorde det, men vad spelar det för roll om man får det så sällan.

Jag provade att reta honom, få honom mer sugen och hålla dom tankarna i hans huvud. Då fick jag honom intresserad igen!
    Jag retade upp honom vid förbjudna tillfällen så att säga Flört
    När hans föräldrar var hos oss över helgen så kunde jag smeka honom insida låret vid middagen eller känna lite på hans rumpa på morgonen när ingen såg. Gjorde sånt lite då och då under hela helgen. Vi vill inte ha sex med dom i huset, men så fort dom åkte hem så var det helt underbart och han tog initiativet! 

Nu gör jag så i vardagen. Om vi är och handlar eller går på bio osv... Sen när vi kommer hem så blir det sex :P

• Anonym (Jag med)

Jaha nu var manne helt plötsligt hans ögonsten o allt det där, för ikvälll ska han festa o jag fick gå in o köpa en flaska bacardi åt honom! Då skulle han hångla, han skulle smeka mig, o han berätta vad han ville göra med mig, o jag visade noll intresse, dessutom inte ett dugg intresserad nu heller, kommer han hem inatt konmer han va på mig kan jag sägs med säkerhet, men varför ska jag va hand fylleknull? Usch känner mig så nere! Men har min son hemma men kommer börja gråta när min sambo går hemifrån!

• Anonym (Tjejen)
    Anonym (Jag med) skrev 2011-08-19 16:40:36 följande:
    Jaha nu var manne helt plötsligt hans ögonsten o allt det där, för ikvälll ska han festa o jag fick gå in o köpa en flaska bacardi åt honom! Då skulle han hångla, han skulle smeka mig, o han berätta vad han ville göra med mig, o jag visade noll intresse, dessutom inte ett dugg intresserad nu heller, kommer han hem inatt konmer han va på mig kan jag sägs med säkerhet, men varför ska jag va hand fylleknull? Usch känner mig så nere! Men har min son hemma men kommer börja gråta när min sambo går hemifrån!
    Usch tjejen! Jag önskar det fanns något som jag kunde säga till dig för att muntra upp dig. Mycket bra att du står på dig och inte accepterar att vara ett fylleknull! Bra gjort, var stark idag och jag tror och hoppas det kommer lösa sig för dig!
  • Anonym (överkåt fru?)
    Anonym (Tips från mig) skrev 2011-08-19 12:14:32 följande:

Jag har haft samma problem med min sambo.

Han har varit så stressad av jobbet och hemma är allt lixom vardag och sex det sista i hans tankar. Jag testade att sluta försöka så mycket och då blev det inget sex istället... eller långt mellan gångerna kanske man ska säga. Men sen bang bom bra sex när vi väl gjorde det, men vad spelar det för roll om man får det så sällan.

Jag provade att reta honom, få honom mer sugen och hålla dom tankarna i hans huvud. Då fick jag honom intresserad igen!
    Jag retade upp honom vid förbjudna tillfällen så att säga Flört
    När hans föräldrar var hos oss över helgen så kunde jag smeka honom insida låret vid middagen eller känna lite på hans rumpa på morgonen när ingen såg. Gjorde sånt lite då och då under hela helgen. Vi vill inte ha sex med dom i huset, men så fort dom åkte hem så var det helt underbart och han tog initiativet! 

Nu gör jag så i vardagen. Om vi är och handlar eller går på bio osv... Sen när vi kommer hem så blir det sex :P

Jättebra tips!!
    Jämfört med min make är jag överkåt. Vill helst varje dag. Han är nöjd med en gång  i månaden/varannan vecka Obestämd
    Men jag har också provat detta. Skickat små snuskiga sms då han är på jobbet, retat honom (diskret) vid "förbjudna tillfällen"
    Funkar riktigt bra faktiskt!
  • Drutten70

Hjälp finns till alla översexuella kvinnor ; )
    skulle vara överlycklig om jag fick komma till stup i ett mitt X fick man ju tjata på för att få till det ....
    så det kändes olustit till slut.
     nu sitter hon med någon annons på någon sån där kontakt sida ...

och jag tar det som det kommer ; )

Hjäp !!!
  • Anonym (Jag med)

Blev inget fyllesex för honom i fredags iaf, han kom hem sent o jag var inte sugen alls! Men igår kväll blev det, dock började det som vanligt, han ville att jag skulle suga av honom i soffan o jag kände verkligen inte för det, För han hade inte rört mig en sekund, så varför ska jag suga av honom då? För då skulle han ju köra in den utan o görs mig kåt först! Hur som helst han fick inget då o såg ut att ta lite" illa upp", undrar varför jan kände så, när jag inte ville helt plötsligt! Men senare på kvällen försökte jag lite diskret, duschade o han pillade mig lite mot handfatet när jag borstade tänderna sen dog det lite igen, kollade lite film o i pausen gågosse vi o det slutade med sex! O jag red honom för en gångs skull! Men är ändå inte så att han verkligen lägger ner tid på mig! Sen idag på morgonen pratade vi om sex o han sa att sex inte är viktigt för honom o att han klarar sig med en gång k veckan, han tycker det är skönt men en gång i veckan räcker, var samma sak med hans ex sa han, dom hade också sex så sällan! Ok får väl acceptera det men om han tycker det är skönt kan man väl uppleva njutning oftare? Sex föder mer sex ju! O har vi väl sex så borde man väl göra det ordentligt då? Långt förspel (vi har aldrig något förspel, jo jag suger av honom sen kör han in den)! O smeka o ha oralsex! Passionerat o underbart, inga typ snabbisar som det brukar bli! Men hur ska man få honom o vilja ha sex mer o oftare?

• Anonym
    Anonym (Tjejen) skrev 2011-08-19 08:52:02 följande:
    Nä fy säger jag bara! Bra att ni inte är tillsammans nu då. Fick du någonsin reda på vad problemet var?
    Fick aldrig nå svar på det.
Svar på tråden Jag ska testa en teori på min kille som inte vill lika ofta som jag