samma svar hela tiden
Jag har tittat en del på forumet och ser samma svar rätt ofta. Jag tänkte ta upp några.
1.Vad skulle h*n gjort då? Ställt upp utan lust?
problemet med argumentet är ju att man inte behöver utsätta sig för våld eller liknande utan man kan vara delaktig i att ge sin partner nått som denne behöver på dom sätt man inte har något mot att ställa upp. För även om man inte har lust själv borde man bry sig så pass mycket om den man älskar att man vill ge nånting som hjälper.
2.Ni har olika lust så det är bara att göra slut.
dom som skriver detta tycks tro att inget kan förändras och att allt som ett förhållande bygger på är sex. Men i dom flesta fall då man kommit så långt att man söker hjälp så är det för att förhållandet i övrigt fungerar och man anser att man vill fixa det hela för att man värderar övriga förhållandet mer. Det finns fler faktorer som spelar in!!!
3.Hjälp till med sysslorna hemma så ska du se att h*n´s lust ökar.
Om det är nån som tror att det är lösningen kan bara sluta ge relations tips till andra för då gör man bara mer skada än nytta.
4.Men onanera istället då!
Ett till vilseledd påstående. Sex handlar om så mycket mer än bar den mekaniska kropps rörelserna. Det handlar om sexuell bekräftelse som alla borde få. Det är trots allt det närmsta man kan komma en annan mänska fysiskt så det är det man saknar inte att hå komma.
Till sist en fråga, Har jag fel?