• lille Birger

Vilket djur är mest oschysst mot dig?

Vilket djur tycker du är mest taskigt?

Motivera gärna era svar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-17 00:52
    Oooops!! Jag glömde skriva att jag menar djur utöver människan.

• Svar på tråden Vilket djur är mest oschysst mot dig?
  • Montparnasse

Myggor och knott, juckande hundar samt en (eller flera) spindel(/spindlar) vid namn Hermann Hesse.

• PolyPond

Hundar. De skall alltid vara i närheten av mig och jag tycker de luktar illa.

• Velouria
    lille Birger skrev 2011-08-17 00:46:25 följande:
    Vilket djur tycker du är mest taskigt?

Motivera gärna era svar!

Oooops!! Jag glömde skriva att jag menar djur utöver människan.
    Harkranken aka Pappa Långben. Den är alltid där jag är och av alla människor runtomkring mig så siktar den alltid in på just mig.
    Jag tog nummer 3000
  • Blåbäret0

Bromsar!!
    Helt klart de djuret som brukar jävlas mest med mig på sommar-halvåret.

Susar väldigt obehagligt, och när de sätter tänderna (de sylvassa tortyrredskapen de använder) i en gör det faaaan så ont!! Och sedan är de så stora, att när man smäller dem (man får tag på dem efter ca 30e försöker) så har man en fet svart äcklig sörja både på handen och där monstret valde att säga sig....
    Myggor kan man åtminstone känna när de sätter sig så man kan ta dem i tid!

Men dessa överjävliga bromsar är små tränade ninjor, så man helt ur det blå vrålar till och viftar sig ur badkläderna på köpet. Fast då har de redan hunnit ta med sig en köttbit från en som ska räcka till de små djävulsavkommorna de ruvar på nånstans...

Suuuuuck bromsar är osjyssta!! Hate them!
    (kan kallas andra ord i vissa delar av Sverige, de större svarta flygfan med 3kantiga vingar...

• Jellybeanbaby
    Blåbäret0 skrev 2013-03-14 01:28:52 följande:
    Bromsar!!
    Helt klart de djuret som brukar jävlas mest med mig på sommar-halvåret.

Susar väldigt obehagligt, och när de sätter tänderna (de sylvassa tortyrredskapen de använder) i en gör det faaaan så ont!! Och sedan är de så stora, att när man smäller dem (man får tag på dem efter ca 30e försöker) så har man en fet svart äcklig sörja både på handen och där monstret valde att säga sig....
    Myggor kan man åtminstone känna när de sätter sig så man kan ta dem i tid!

Men dessa överjävliga bromsar är små tränade ninjor, så man helt ur det blå vrålar till och viftar sig ur badkläderna på köpet. Fast då har de redan hunnit ta med sig en köttbit från en som ska räcka till de små djävulsavkommorna de ruvar på nånstans...

Suuuuuck bromsar är osjyssta!! Hate them!
    (kan kallas andra ord i vissa delar av Sverige, de större svarta flygfan med 3kantiga vingar...
    Men brukar de inte bara finnas i kohagen typ? Där det finns djur och djurspillning? Bondgårdar?
    orka
  • Bibbidi
    Trailer trash TT skrev 2013-03-14 05:57:28 följande:
    dammråttor
    Uuurrghhh!! Demon
    ♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
  • lille Birger
    Bibbidi skrev 2013-03-14 16:51:21 följande:
    Människan kanske? Drömmer
    lille Birger skrev 2011-08-17 00:46:25 följande:
    jag menar djur utöver människan.

Trailer trash TT skrev 2013-03-14 05:57:28 följande:
    dammråttor
    Min nalle trasslade in sig i en dammråtta häromdagen. Så, nej de är inte speciellt snälla.

• Trailer trash TT
    lille Birger skrev 2013-03-14 17:06:31 följande:

Min nalle trasslade in sig i en dammråtta häromdagen. Så, nej de är inte speciellt snälla.

Stackars nalleGråter
    Manyok
  • lille Birger
    Trailer trash TT skrev 2013-03-14 17:07:11 följande:
    Stackars nalleGråter
    Ja, han var jätteledsen efteråt när han hade kommit loss. Han hade inte gjort dammråttan något ont.

Var tvungen att plocka upp honom i famnen ta fram en av mormors kolor som han fick smaska på medan han satt i min famn.
  • Montparnasse
    PolyPond skrev 2013-03-13 23:48:16 följande:
    Hundar. De skall alltid vara i närheten av mig och jag tycker de luktar illa.
    Haha, jag fick det till att hundarna tyckte att du luktade illa.
  • Trailer trash TT
    lille Birger skrev 2013-03-14 17:16:16 följande:
    Ja, han var jätteledsen efteråt när han hade kommit loss. Han hade inte gjort dammråttan något ont.

Var tvungen att plocka upp honom i famnen ta fram en av mormors kolor som han fick smaska på medan han satt i min famn.
    Du är snäll du
    Manyok
  • Blåbäret0

Jellybeanbaby;

Haha är det så?!
    Finns två sjöar jag brukar åka till på sommaren och de kryllar av dem... Inte nära någon bondgård men mitt i skogen!

Svar på tråden Vilket djur är mest oschysst mot dig?