• samelife

känner mig sååå ensam

jag suktar över den spännande känslan över att träffa någon och ha lite pirr i magen. saknar någon som jag alltid kan ringa om det är något. npgon jag kan diskutera med. som saknar mig på riktigt. som vill ha min närhet...

vill inte ha något seriöst. med seriöst menar jag att tex träffa min dotter som jag har varannan vecka. har dock kommit på att det ordet kan misstolkas. jag vill inte i heller ha sex än..

jag lämnade nyss ett förhållande (7år) där jag upplevde psykisk misshandel m.m. varje dag.
    har nu bott själv med dottern vrannan vecka i två mpnader.
    känslomässigt har det varit dött för min fd sambo i flera år.

fick träffat mig en blyg pojke som varit en  vän innan som även vart jätte intresserad av mig tydligen. vi grovhångla och det var på väg att hända saker men jag bangade, trots att lusten ville annat. antar att min vilja är starkare än driften... och han hörde inte ens av sig dagen efter trots att vi varit vänner. och trotts att han absolut inte ville hem dagen efter men var tvungen pga hunden . men men. har svårt att glömma honom dock..

men men det är en annan historia..
    är jag knäpp??
    hur ska jag göra i fortsättnignen? HJÄLP!

• Svar på tråden känner mig sååå ensam
  • samelife

haha ermenegildo, kanske är man inte så ensam ändå? Flört

• samelife

okej hembakt, låter ju inte så illa, eller? fortfarande kontakt?
    tycker egentligen att man borde chansa, kanske är man mer lika än man tror. jag menar om man nu lyckats hitta en person som man tycker om och det då är ömsidigt. så varför inte egentligen?
    äh. ja vad fan vet jag... haha

• Hembakt
    samelife skrev 2011-08-17 12:45:49 följande:
    haha ermenegildo, kanske är man inte så ensam ändå? Flört
    Man kan vara ensam även i sällskap, om man är i fel sällskap
  • Hembakt
    samelife skrev 2011-08-17 12:48:44 följande:
    okej hembakt, låter ju inte så illa, eller? fortfarande kontakt?
    tycker egentligen att man borde chansa, kanske är man mer lika än man tror. jag menar om man nu lyckats hitta en person som man tycker om och det då är ömsidigt. så varför inte egentligen?
    äh. ja vad fan vet jag... haha
    Allt är inte accepterat i samhället
  • samelife

hembakt, sant:)
    vad menar du med inte accepterat? enbart i samhällets perspektiv eller omgivningen generellt?

• Hembakt

Att man är vän med någon man har haft en affär med

• samelife

varför skulle du inte kunna vara vän med någon du haft en affär med? hänger inte emd riktigt..
    varför tänker du så?
    tänker alla så? kanske gjorde min"vän" det med som jag träffade i fredags som det står om i inlägget

• Hembakt
    samelife skrev 2011-08-17 12:59:25 följande:
    varför skulle du inte kunna vara vän med någon du haft en affär med? hänger inte emd riktigt..
    varför tänker du så?
    tänker alla så? kanske gjorde min"vän" det med som jag träffade i fredags som det står om i inlägget
    Han kanske också är gift.
    Nej jag tänker inte så. Hon är min bästa vän, och kommer alltid att vara det. Vare sig vi har kontakt eller inte.
  • Hembakt
    samelife skrev 2011-08-17 12:27:23 följande:
    jag suktar över den spännande känslan över att träffa någon och ha lite pirr i magen. saknar någon som jag alltid kan ringa om det är något. npgon jag kan diskutera med. som saknar mig på riktigt. som vill ha min närhet...

vill inte ha något seriöst. med seriöst menar jag att tex träffa min dotter som jag har varannan vecka. har dock kommit på att det ordet kan misstolkas. jag vill inte i heller ha sex än..

jag lämnade nyss ett förhållande (7år) där jag upplevde psykisk misshandel m.m. varje dag.
    har nu bott själv med dottern vrannan vecka i två mpnader.
    känslomässigt har det varit dött för min fd sambo i flera år.

fick träffat mig en blyg pojke som varit en  vän innan som även vart jätte intresserad av mig tydligen. vi grovhångla och det var på väg att hända saker men jag bangade, trots att lusten ville annat. antar att min vilja är starkare än driften... och han hörde inte ens av sig dagen efter trots att vi varit vänner. och trotts att han absolut inte ville hem dagen efter men var tvungen pga hunden . men men. har svårt att glömma honom dock..

men men det är en annan historia..
    är jag knäpp??
    hur ska jag göra i fortsättnignen? HJÄLP!
    Berätta lite mer om dig själv, intressen, ålder och så
  • samelife

aha okej. förstår lite bättre nu.. att hon är gift? kanske vill hon något mer ändå? fint att hon oavsett är din bästa vän.. att känna så är guldvärt.

nej han är inte gift. en gammal klasskompis, en vän som jag tycker kunde ha hört av sig dagen efter vilket fall som helst. fattar inget men men

• Hembakt
    samelife skrev 2011-08-17 13:15:27 följande:
    aha okej. förstår lite bättre nu.. att hon är gift? kanske vill hon något mer ändå? fint att hon oavsett är din bästa vän.. att känna så är guldvärt.

nej han är inte gift. en gammal klasskompis, en vän som jag tycker kunde ha hört av sig dagen efter vilket fall som helst. fattar inget men men
    Är man blyg är inte allt lätt.
    Kommer ihåg min puls första gången jag ringde henne.
  • samelife

PULSEN, härligt egentligen. när man väl tagit steget.  underbar känsla i hela kroppen efteråt..
    hur har ni kontakt idag?

min historia om i fredags,
    jag hörde dock av mig till honom med en kompis sms på eftermiddagen och ett mer "saknar dig sms" sent på kvällen. ringde honom igår kväll i hopp om att skulle svara, fick det rådet av en vän som känner honom som jag. extremt blyg som aldrig skulle vågat flörta något i vanliga fall.. är oxå väldigt säker på att han inte bara var ute efter sex. vi hade väldigt fin kontakt
     på kvällen och det käöndes verkligen rätt. trotts mitt velande för kyss och utan någon feedback på hans fina komplemanger om att ajg verkligen är den tjej som är perfekt på alla plan.
    kan blyghet verkligen ställa till dessa problem?
    känner du igen dig något?

• samelife
    Hembakt skrev 2011-08-17 13:11:05 följande:
    Berätta lite mer om dig själv, intressen, ålder och så
    hmmm.. lite tufft.
    21, dotter på 2 +. ska börja studera distans på BTH nu i august.
    duger det? haha.
    själv då:)?
  • Hembakt
    samelife skrev 2011-08-17 13:23:11 följande:
    PULSEN, härligt egentligen. när man väl tagit steget.  underbar känsla i hela kroppen efteråt..
    hur har ni kontakt idag?

min historia om i fredags,
    jag hörde dock av mig till honom med en kompis sms på eftermiddagen och ett mer "saknar dig sms" sent på kvällen. ringde honom igår kväll i hopp om att skulle svara, fick det rådet av en vän som känner honom som jag. extremt blyg som aldrig skulle vågat flörta något i vanliga fall.. är oxå väldigt säker på att han inte bara var ute efter sex. vi hade väldigt fin kontakt
     på kvällen och det käöndes verkligen rätt. trotts mitt velande för kyss och utan någon feedback på hans fina komplemanger om att ajg verkligen är den tjej som är perfekt på alla plan.
    kan blyghet verkligen ställa till dessa problem?
    känner du igen dig något?
    För tillfället har vi ingen kontakt tyvärr. Hoppas det ändrar sig.

Annars känner jag igen mig, fast känner jag mig säker så törs jag vad som helst. Det handlar om trygghet
  • samelife

tycker du kan böja med ett diskret mejl eller liknande? ni är ju trots allt vänner. om du känner att det är värt det:)

menar du tryggheten i sig själv? kan hans agerande vara på grund av det. känner mig rådissad. han är verkligen underbar på alla plan. kanske sårade jag honom djupt.. är det värt att hänga upp sig på? skulle du inte svarat, eller ringt upp pga den pinsamma tystnaden? hade du känt att det vore extra jobbigt om du varit i hans situation och jag varit för på?

• Hembakt
    samelife skrev 2011-08-17 13:35:49 följande:
    tycker du kan böja med ett diskret mejl eller liknande? ni är ju trots allt vänner. om du känner att det är värt det:)

menar du tryggheten i sig själv? kan hans agerande vara på grund av det. känner mig rådissad. han är verkligen underbar på alla plan. kanske sårade jag honom djupt.. är det värt att hänga upp sig på? skulle du inte svarat, eller ringt upp pga den pinsamma tystnaden? hade du känt att det vore extra jobbigt om du varit i hans situation och jag varit för på?
    Får väl göra det.

Menade om han inte känner sig säker så kan han känna sig osäker..
    Var på en klassträff för snart tio år sedan och då träffade jag en gammal klasskamrat som stötte stenhårt på mig.
    Det var både spännande och nervöst, och ovant.
Svar på tråden känner mig sååå ensam