Skulel du ha problem med att din man bar klänning när ni är på fest?
Skulle du ha något problem med att din man bar klänning när ni tillsammans är på en fest av det seriösare slaget såsom bröllop, dop eller 50 års fest?
Skulle du ha något problem med att din man bar klänning när ni tillsammans är på en fest av det seriösare slaget såsom bröllop, dop eller 50 års fest?
Skulle han ta på sig klänning skulle jag antingen stanna hemma, men allra troligast skulle jag sno hans kavaj och sen skulle jag förklara för alla på festen att vi var lite roliga idag.
så man slipper skämmas.
Jag skulle skjutsa honom till akuten:)
Fast det blir så hypotetiskt så det är svårt att svara seriöst. Jag tror inte det är aktuellt för så många män...
Gör vad du vill. Jag är njuter av allt jag kan, så bör flera göra. I alla lägen.
Bara om det var en ful klänning i fel färg.
Jag skulle inte bry mig, Jag vill att han ska känna sig fin i kläder som han trivs i, vem är då jag att säga att han är ful bara för att det råkar vara en klänning?
Jag tror han skulle vara väldigt söt!
Hur hade ni resonerat om han inte bara gick på festen i klänning, UTAN PRECIS LIKADAN KLÄNNING SOM DU? www.familjeliv.se/Forum-24-404/m60807214.html
Hahaha, vilken fråga.... Jag skulle undra varför han är ihop med mig och inte ihop med mig. Tror när man börja att fundera som en kille att ha på sig en klänning vid seriösa tillfällen att man kanske hellre vill vara kvinna eller inte älskar kvinnor. Etc etc.
Jag tror inte att det här är problem som många stöter på och när det händer så får man nog ha ett bra samtal med killen.
Men känner han för att ha på sig en klänning....jahapp....vad skulle jag säga? Jag tror vi ska snacka om vårt förhållande.
Om den satt bra på honom och passade till klädkoden så varför inte?
Saknar alternativet annat.
Min sambo skulle aldrig få för sig att gå på finare fest i klänning. Spex, maskerader mm. kan han bjuda på sig själv. Men till finare fester så spökar man inte ut sig bara för att. Däremot gå han ibland i kilt på bröllop