• Anonym (Nyfiken tjej)

Nyfiken på tjejsex

Jag har sen långt tillbaka varit attraherad av tjejer. Jag har varit kär i en tjej så jag är väl bisexuell I guess.
    Jag har dock aldrig testat tjejsex men det är något jag skulle vilja testa. Jag är 25 år gammal och är idag lyckligt gift och har barn. Min man och jag har dock varit tillsammans sedan vi var 15 så vi har aldrig exprementerat något mer än med varandra. Han vet att jag tänder på tjejer och att jag skulle vilja ha tjejsex.
    Han säger att han inte skulle ha något emot om jag skulle ha sex med en tjej. Med eller utan honom.
    Jag är inte intresserad av någon trekant, utan skulle jag testa att ha sex med en tjej så är det bara hon och jag.

Jag är just nu inte tillfreds med min kropp så skulle aldrig vilja visa mig naken för någon annan just nu men sen när jag förhoppningsvis gått ned i vikt..
    Men hur skulle man gå tillväga för att komma i kontakt med likasinnade?
    Finns det fler här inne som mig?

• Svar på tråden Nyfiken på tjejsex
  • Anonym (Nyfiken tjej)
    LoLs pappa skrev 2012-03-04 21:06:58 följande:
    Det löste ni ju själva.
    Men du lär nog få en del mail som ej är från den du vill oxå....
    Men när du fått av rätt, så är det ju bara att stänga och byta till en annan. 

Mailen bryr ja mig inte om, får väl en tusentals annars. Får väl se hur detta går haha.
  • LoLs pappa
    Anonym (Nyfiken tjej) skrev 2012-03-04 21:34:27 följande:
    Mailen bryr ja mig inte om, får väl en tusentals annars. Får väl se hur detta går haha.
    Lär nog bli en del erbjudanden om än det ena än det andra, haha
  • Anonym (Nyfiken tjej)
    Anonym skrev 2012-03-04 08:54:23 följande:

Skulle vara kul om vi kunde kontakta varandra här på nätet (privat) :)

Jag har fått två förfrågningar på MSN nu, dock vet ja ju inte vem som är du ;P Vet inte riktigt hur jag ska veta vem som är du.
  • Milf69
    Anonym (Nyfiken tjej) skrev 2012-03-05 10:03:52 följande:

Jag har fått två förfrågningar på MSN nu, dock vet ja ju inte vem som är du ;P Vet inte riktigt hur jag ska veta vem som är du.

Jag är den andra skyldige som har skickat meddelande så du har några att välja i mellan *ler*
    vem vet? kanske ett par vore inte så dumt??

ha det

• H o p e
    Milf69 skrev 2012-03-04 22:32:47 följande:

hej

Oj så härlig när man hittar någon att dela  med

saken är den att min man o jag ställer oss gärna i kö 
    Vi söker någon som vill vara med oss...
    jag har testat tjejsex och vill ha mera än det jag fick sist

Vi bor i stockholm vet ej om det ok för dig om vi kan kontakta dig? kanske gör det senare ikväll
    vem vet vad som kan hända         

Välkomna att inboxa mig
    .?:*¨¨*:?. Gustav född 070730.?:*¨¨*:?. Ebba född 090120.?:*¨¨*:?.
  • Milf69
    Anonym (Nyfiken tjej) skrev 2012-03-04 20:46:18 följande:
    Du kan lägga till mig på msn : 1987charlotte@hotmail.se
    Har du ingen så fixa ;)

Hej

Kul är det att få ett brev från moderatör ang. att jag skickade ett brev till via ditt hotmailadress..
    Där lag lämna ut min önskan om tjejsex.

Men du kan själv svara vänligt men nej tack svara via min hotmail vi  kan ta det helt ok!!
    Men tänk nästa gång du  lämnar ut dit hotmail via detta forum att fler tal kan se detta

Jag har svarat moderatör på deras brev.

Lycka till          
  • Anonym (Nyfiken tjej)
    Milf69 skrev 2012-03-06 17:51:26 följande:

Hej

Kul är det att få ett brev från moderatör ang. att jag skickade ett brev till via ditt hotmailadress..
    Där lag lämna ut min önskan om tjejsex.

Men du kan själv svara vänligt men nej tack svara via min hotmail vi  kan ta det helt ok!!
    Men tänk nästa gång du  lämnar ut dit hotmail via detta forum att fler tal kan se detta

Jag har svarat moderatör på deras brev.

Lycka till          

Eh va? Jag har inte kontaktat någon moderatör. Har inte ens svarat på någons förfrågan på msn än.
  • Anonym (Nyfiken tjej)
    Anonym skrev 2012-03-04 08:54:23 följande:

Skulle vara kul om vi kunde kontakta varandra här på nätet (privat) :)

Om du har addat mig på msn kan du väl här skriva ditt förnamn så att jag vet att det är du :)
  • Anonym (Nyfiken tjej)
    Milf69 skrev 2012-03-05 12:34:11 följande:

Jag är den andra skyldige som har skickat meddelande så du har några att välja i mellan *ler*
    vem vet? kanske ett par vore inte så dumt??

ha det

Jag har iaf inte kontaktat någon utav moderatorerna.

Dock är ja tyvärr inte intresserad.
  • Anonym (Nyfiken tjej)
    Kurran2011 skrev 2012-03-06 20:29:47 följande:
    Jag har skickat en förfrågan på msn.. Heter Emma   =)

Igentligen var ja ju bara "ute" efter någon som bor i närheten. Men lade till dig iaf kanske man kan prata ändå :)
Svar på tråden Nyfiken på tjejsex