• LillaMiss Piggy

Vart hittar jag en BRA barnryggsäck??

Vill inte ha nån med massa krumelurer och figurer som tex. Hello kitty, mimmi, spindelmanen osv osv

En bra stabil ryggsäck behöves

Vilka kan ni rekommendera?

• Svar på tråden Vart hittar jag en BRA barnryggsäck??
  • mamma hampus

Om ja skall köpa en vanlig bra ryggsäck så kan man hitta billiga fina i sportaffärerna..de brukar ju hålla för det mesta tycker ja i allfall

• Soffiekompis

Fjällrävens Kånken är en klassiker. Lite dyr i inköp men den håller. Finns numera i mååånga roliga färgkombinationer. Rekomenderas!!

• GrabbarnaZ

Stadium handlar jag ryggsäckar till mina grabbar. Många olika varianter och storlekar.

• annawall

Köpte skolväska till min son (nio år) på BR förra året. De hade ett par olika varianter utan Blingbling, med avbärarbälte, spänne fram, regnskydd, skydd under, reflexer och många fack. Det stod vilken som rekommenderades till vilken längd på barnet. Såg att de hade samma i år. Tänk på att köpa efter hur stort ditt barn är och tänk på att de inte ska bära tungt. Avbärarbälte och sköna axelremmar är ett måste på skridskoutflykten. Kånken håller, men hur sköna är de axelremmarna på en skala? Själv scoutledare så klart ska skolväskan klara även en dagsutfärd.

• Sara971

ToysRUs har jättebra ryggsäckar till vettigt pris utan massa "bilder" på dom, vi har köpt röda, lila och turkosa och rosa i våras.

Svar på tråden Vart hittar jag en BRA barnryggsäck??