Får din kille ha likadan klänning som du på sig när ni är på fest?
Är det okej med dig att din kille klär sig i precis likadan klänning som du när ni är på en fest av det seriösare slaget, t ex dop, bröllop, 50 års fest?
Är det okej med dig att din kille klär sig i precis likadan klänning som du när ni är på en fest av det seriösare slaget, t ex dop, bröllop, 50 års fest?
det kan jag inte svara på eftersom ingen av oss någonsin skulle få för sig att bära klänning.
Jaa vad kul då kan vi leka tvillingar och ha en jätte trevlig kväll...eller inte Nej jag gillar män som är som män och vill aldrig någonsin se min älskling i klänning faktiskt
Nej, men han kan få ha en annan om han nu vill det. Dock skulle jag tro han blivit knäpp, så han aldrig ansett att klänning var något för honom innan.
Svårt att säga. Beror på om värden skulle blivit hiskeligt arg och säga upp vänskapen för all framtid - då hade jag nog bett honom bära något mer socialt accepterat.
Men för egen del.. om man t.ex. skulle gå på hemma fest eller ut på krogen skulle han få ha på sig vad han vill. Lite löjligt att matcha dock. Men om jag tar den svarta klänningen så kan ju han ta den lila kanske?
inte en likadan kläning han far väll ha en annan eller sa tar jag en annan.
Klänning får han gärna ha om han nu skulle vilja det, men exakt likadan, nej.
ja, det skulle han och jag bryr mig om honom.. det var väldigt knasiga svarsalternativ. liiiiite vinklade kanske.
jag skiter fullkomligt i om han hade velat ha klänning,. men som sagoskog sa, hade värdparet blivit arga så hade han ju satt på sig nåt annat. men annars, bryr mig inte om han vill ha shorts, klänning eller kostym!
Gillar inte alternativet att man tycker att det är helt okej för att man inte bryr sig om honom. Jag skulle bara skratta åt min sambo. Och kanske bli lite orolig för hans psykiska hälsa om han var helt seriös med det. Det bara eftersom han aldrig velat ha kvinnokläder förut.
Det är lite husvagnsvarning när par har likadana kläder tycker jag, så antingen hade han eller jag fått välja en annan.Vi hade väl fått diskutera.
Jag brukar ha väldigt korta klänningar så, gissningsvis, hade hans penis hängt ut. Det hade inte känts så bra.
Jag hade tvingat honom att byta om. Just klänning är något som enbart kvinnor bär anser jag. Jag vill ha en manlig karl och det är ju urläckert med kostym då! :D
Ja, det hade ju varit en garanti för att jag inte skulle bli uttråkad under kvällen Högklackat säger jag nog nej till i alla fall, han är redan så förbaskat lång.
Jag misstänker dock att värdparet skulle föredra en mer traditionell klädsel så av den anledningen hade vi nog inte gått på fest i klänning båda två. Sen tror jag heller inte att en klänning skulle locka honom särskilt mycket.
Nej, för fan!!
Aldrig i livet