Bojkotta Bokus som säljer bok som uppmuntrar till barnmisshandel
Detta har jag skickat till Adlibris som också säljer den.
Jag har tagit ställning, gör du?
"Jag läser till min bestörtning att ni säljer en bok om barnaga=barnmisshandel Instructing a childs heart.
På grund av detta vill jag att ni avslutar mitt konto hos er omedelbart.
Jag har varit väldigt nöjd med att vara er kund och tycker det är synd att ni visar ett sånt dåligt omdöme att ni säljer denna fruktansvärda bok.
Om ni inte känner till detta så är det förbjudet att slå barn i Sverige och att sälja denna bok uppmuntrar svaga personer till att förstöra sina barn.
Jag hoppas att ni inser ert misstag och tar ert förnuft till fånga och slutar att sälja denna. "
Denna bok lär ut hur man slår sina barn med käppar. Kopiera gärna det jag skrev och skicka. Om vi blir många kanske det gör skillnad för barnen.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-07 21:50
Som jag skrev lär denna bok hur man misshandlar sina barn med käppar.
Det är naturligtvis upp till var och en om man vill bojkotta olika företag för att visa var man står i frågan men att syssla med pajkastning istället för att försöka göra något för att skydda barnen är lågt.
Nej, jag vill inte förbjuda bibeln eller koranen. Jag vill att varmhjärtade kloka människor protesterar mot att böcker som lär ut misshandel av oskyddade barn. Hur man gör det är upp till var och en. Jag väljer mitt sätt.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-07 21:51
Så här skulle jag skrivit:
Jag vill att varmhjärtade kloka människor protesterar mot att böcker som lär ut misshandel av oskyddade barn säljs i Sverige.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-07 21:53
Så här skulle jag skrivit:
Jag vill att varmhjärtade kloka människor protesterar mot att böcker som lär ut misshandel av oskyddade barn säljs i Sverige.