Tycker du att Liberos nya blöjor är bra?
Jag, och alla jag känner som använder (använde) libero tycker att de nya blöjorna, active är helt värdelösa.
Så jag blev lite nyfiken på om det är nån som gillar dem?
Jag, och alla jag känner som använder (använde) libero tycker att de nya blöjorna, active är helt värdelösa.
Så jag blev lite nyfiken på om det är nån som gillar dem?
Tycker inte alls om dem nya activ blöjorna.
Uppfyller inte alls dem kriterier jag har för blöjor till min dotter som använder det.
Däremot älskar jag deras upp&go blöjor som andänds aktivt istället.
Använder bara up&go, men har provat ett par stycken av de vanliga. Tycker libero är jättebra men skulle inte köpa något annat märke även fast de skulle läcka då de är de enda blöjorna utan parfym och lotion.
Funkar lika bra som de gamla för oss! Älskar deras passform, passar vår runda, goa tjej!
Tycker dom är värde lösa de nya active!
Har haft libere till båda mina barn och alltid tyckt de har varit bäst och aldrig haft några problem. Tills nu när de gjorde om dem då de läcker HELA tiden, kan ha en blöja max en till två timmar sen är byxorna blöta. I sommras när lillan hade kjol så kunde man se när hon satt så ran kisset rakt ut blöjan och ner på golvet.
Har haft mailkontakt med libero om detta men de påstår att jag använder fel storlek, vilket jag inte gör enligt kiloanvisningarna på paketen. Har även provat olika storlekar men det är den storleken som jag änvänder som passar bäst.
Har försökt köpa de gamla medans de finns kvar i butik och har på så vis växlat mellan de nya och gammla och det funkar perfekt med de gamla i samma storlek men så fort vi använt en ny så läcker det. Så är helt övertygad om att deras nya blöja är till det sämre.
Menar ni Libero Action?... De tycker jag inte är så bra,de var bättre förut.
HELT enkelt värdelösa!
Speciellt nattetid-morgon då är blöjan tung och sängen blöt...
Har Libero Action blöjorna försvunnit ( utgått ) ?? Nu hittar man inte dom..Nån som vet?
Förut hittade man inte comfort fit när Action var ute på marknaden, men nu är det tvärtom, action finns inte men comfort fit finns..??? Var Action bara nån kampanj grej, eller?
Har Libero Action blöjorna försvunnit ( utgått ) ?? Nu hittar man inte dom..Nån som vet?
Förut hittade man inte comfort fit när Action var ute på marknaden, men nu är det tvärtom, action finns inte men comfort fit finns..??? Var Action bara nån kampanj grej, eller?
Så himla skönt att ha comfort fit tillbaka! Här finns inga action-blöjor kvar längre i butikerna.. Comfort fit är dock tunnare än de var innan, men som tur har man sluppit den fruktansvärda designen.. Jag tyckte det var så otroligt fjantigt med surf och skate-design. Vad är det för fel på gulliga kanintryck liksom..? Så den biten är iaf tack och lov borta och de söta bilderna är tillbaka..:)
Vi har bara kört med libero sen dottern föddes (nu 14 månader) tills libero ändrade sina blöjor, herregud så värdelösa dom är.
Läcker hela tiden, och nej vi köper inte för små.
Nu har vi bytt till pampers och dom är vi mycket nöjda med.
Jag kommer ringa Libero imorgon och klaga på att fyllning saknas ca 2 cm bak på VARJE blöja (ja, utan undantag och det verkar inte vara ett produktionsfel). Pga detta läcker dotterns blöja i princip varje natt (hon kissar knappt och har rätt storlek). Det spelade ingen roll om det var Active eller Comfort eftersom fyllningen saknas.
Någon som har samma problem?!?
Jag och sonen älskar dom
Jag förstår inte riktigt.
Om du nu inte gillar den nya modellen som heter ACTION, men du gillade comfort fit värför köper du då inte bara Comfort fiten. Våra butiker har alla tre modellerna i alla storlekar, så det handlar nog inte om kampanj eller något tillfälligt..
Skulle personligen aldrig byta till Pampers, hellre huggies då.
Var tvingade till att köpa ett paket pampers när vi var utomlands och hemska var dom, som stora svampar blev dom även av en mindre mängd kiss.
Jag gillar dom nya Action, mycket smidigare än dom vanliga, i övrigt har jag inte märkt någon skillnad. Vi har både Action och Up & Go.
Om du nu inte gillar den nya modellen som heter ACTION, men du gillade comfort fit värför köper du då inte bara Comfort fiten. Våra butiker har alla tre modellerna i alla storlekar, så det handlar nog inte om kampanj eller något tillfälligt..
Var tvingade till att köpa ett paket pampers när vi var utomlands och hemska var dom, som stora svampar blev dom även av en mindre mängd kiss.
Jag gillar dom nya Action, mycket smidigare än dom vanliga, i övrigt har jag inte märkt någon skillnad. Vi har både Action och Up & Go.