• nesistas

Efter 5 ICSI, många tårar och besvikelser testade jag +++++++++++++ idag!!

Har inte fattat det själv ännu, men idag på 16:e ruvardagen testade jag + på två olika grav-test. Både cb och det andra testet gav klart utslag. Är helt förvirrad

Var helt inställd på ett negativt test och ville tjuvtesta idag (riktig testdag på juldagen) för att iallafall veta innan julafton. Vände på stickan efter oändligt långa 3 minuter och hittade till min oerhörda förvåning ett plus. Så har den aldrig sett ut tidigare!! Var tvungen att väcka maken och be honom titta också, för att se att jag inte såg i syne. Visst var det ett plus. Kanske att testet är trasigt? Bäst att göra ett till tyckte maken... Pressade fram ett par droppar till på nästa sticka och joho det blev visst plus där också. Två test kan nog inte vara trasiga och missvisande...Jag är gravid!!

Oavsett hur det går nu är jag så lycklig över att ha testat positivt idag. Min kropp kan faktiskt bli gravid. Otroligt. Tack alla vänner här för allt stöd hittills! Sprider en massa grav-baciller över er som fortfarande ruvar. (tänk att jag får skriva det här!!! )
    kram Bobi

• Svar på tråden Efter 5 ICSI, många tårar och besvikelser testade jag +++++++++++++ idag!!
  • salmia

Ett stort grattis. Måste kännas underbart.

• Stjärnfisken

Ett jättestort grattis till er!! Vilken julklapp!

Kram S

• Snuttarna

Jättegrattis! Jätteroligt för er. Hoppas att pyret vill stanna kvar.

God Jul och Gott Nytt År!

• ia1982

JÄTTEGRATTIS till ER Vilken underbar julklapp KRAM

• nesistas

Tack!!!

Eftersom jag fortfarande inte riktigt vågar tro att det är sant så testade jag en gång till imorse... Fjärde teststickan och lika postitivt besked på det med. Är helt fascinerad över att det faktiskt blir + på stickan. Så många gånger man testat och fått ett stort - som bara bekräftat det man redan befarat. Och nu, tänk att det faktiskt finns ett pyre (eller två!) i min mage. Oroar mig dock mycket för att det är lång väg kvar till målet, hoppas så att den/de vill stanna kvar.

Tack alla för svar i min tråd! Blir alldeles rörd när jag läser. Önskar er alla en riktigt god fortsättning på julen och ett gott nytt bebis-år. Började ge upp hoppet själv, men se det kan faktiskt lyckas till slut. Sprider ett stort moln av grav-baciller över er.
    Stor kram Bobi

• Betty2

Då kommer jag hit igen och andas in en massa gravbaciller. Man blir så glad över att se att det går att lyckas även efter ganska många försök. Kan tänka mig att det är lite konstigt att se ett + på stickan (jag har oxå bara sett massor av minus). Jag håller tummarna för att det skall gå bra för er hela vägen.

Jag hade också börjat tappa hoppet (efter 6 ruvningar) men tack vare dig och ditt roliga besked känns det som att hoppet börjar komma tillbaka lite grand. Så jag vill passa på att tacka alla som berättar när de lyckas efter många försök, sånt behöver man höra ibland, tack!

• Ottina

Hurra..................håller tummen hårt.

• Linusida

Grattis Bobi, härligt att se att det kan fungera efter många försök. Det ger hopp till oss!! Kram och Lycka till!

• Blåvinge

Grattis! Är så glad för er skull!!

Svar på tråden Efter 5 ICSI, många tårar och besvikelser testade jag +++++++++++++ idag!!