• MissSept

vad ska jag ha till en kort cremefärgad spetsklänning ????

Jag ska gifta mig nu i oktober. Vigseln ska hållas i vår stuga på landet. Jag har hittat en fin kort creme färgad spetsklänning från halens jag eventuellt ska ha. Men vad ska jag ha till?? Funderar över typ av kappa och skor. Tacksam för hjälp!

Bifogar länk på klänningen

www.halens.se/mode-kvinna-%C3%B6verdelar-kl%C3%A4nningar-70/kl%C3%A4nning-066976/paging$1,25?oc=036

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-13 15:39
    bättre bild www.bubbleroom.se/tjej/klanningar/spetskl%C3%A4nning-creme#tabs

• Svar på tråden vad ska jag ha till en kort cremefärgad spetsklänning ????
  • aaaaaaaaaa

Förlåt, men det ser ju inte riktigt klokt ut.

• MissSept
    aaaaaaaaaa skrev 2011-09-13 15:30:15 följande:
    ha ha ha... ;) kom gärna med ett i ditt tycke bättre förslag :)
  • La Lola

Brunt känns passande.
    eller möjligen åt plommonhållet?

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Issa79
    aaaaaaaaaa skrev 2011-09-13 15:30:15 följande:
    Schysst inlägg. TS gillar ju den nog för att vilja gifta sig i den o då verkar din kommentar både överflödig o ogenomtänkt.

Ts: jag är inte så bra på sånt men kanske cremefärgade retro skor?
  • MissSept
    Issa79 skrev 2011-09-13 15:38:43 följande:
    Schysst inlägg. TS gillar ju den nog för att vilja gifta sig i den o då verkar din kommentar både överflödig o ogenomtänkt.

Ts: jag är inte så bra på sånt men kanske cremefärgade retro skor?
    Tack! ;)
  • LaFontaine

Ska ni vara inne eller ute? Är ni ute tycker jag att du ska ha en välskräddad cremevit yllekappa. Skor baseras också lite på om ni är ute eller inne samt vad du ska ha för strumpor på dig.

• aaaaaaaaaa
    MissSept skrev 2011-09-13 15:36:03 följande:
    ha ha ha... ;) kom gärna med ett i ditt tycke bättre förslag :)
    För det första, ljusa, inte mörka strumpbyxor. Men till bröllop kanske man skulle ha något mera välgjord än någon massimport från Bangladesh.
  • Smietje

Ska ni vara ute mycket?
    Då är den här kappan snygg till: www.hm.com/se/product/93707
    Skor är lite svårare. Det beror på vart ni ska gå och hur höga pumps du vill ha. Jag tycker nämligen pumps. Stövletter är snyggt med, men det blir kanske lite mera feminin med pumps!
    Hudfärgade strumpbyxor.

• crossfit

Väldigt fin klänning, tycker jag. Välj hudfärgade strumpor och skor som dessa till.
    Det kan nog vara opraktiskt med klackar som dessa om ni ska vara ute på gräs. Välj hellre låga skor då. Kanske stövlar?

• MissSept
    crossfit skrev 2011-09-20 17:24:04 följande:

Väldigt fin klänning, tycker jag. Välj hudfärgade strumpor och skor som dessa till.
    Det kan nog vara opraktiskt med klackar som dessa om ni ska vara ute på gräs. Välj hellre låga skor då. Kanske stövlar?

Tack! Jag har köpt hudfärgade strumpbyxor och en kofta i en lite mörkare ton om det blir kallt. Kommer att ha stövlar pga miljön, annars hade helt klart satsat på någon sko i stilen som du la upp, läckra :)
  • MissSept
    Smietje skrev 2011-09-20 17:11:25 följande:
    Ska ni vara ute mycket?
    Då är den här kappan snygg till: www.hm.com/se/product/93707?article=93707-A
    Skor är lite svårare. Det beror på vart ni ska gå och hur höga pumps du vill ha. Jag tycker nämligen pumps. Stövletter är snyggt med, men det blir kanske lite mera feminin med pumps!
    Hudfärgade strumpbyxor.
    Läcker jacka :) Ska kolla in den. Tack tack!! :) Sen blir det hudfärgade strumpbyxor och stövlar :)
Svar på tråden vad ska jag ha till en kort cremefärgad spetsklänning ????