Jag har inte riktigt fattat vad det är du gör, men jag antar att du vill ha tag i invandrare eftersom alla vet att de har tjocka plånböcker tack vare alla bidrag de får? Men är det alltså muslimerna som har fått mest eller vad?
Nej det där är feluppfattat.
Det här handlar väl mest om att Ojsanoj skapat lite rabalder när hon berättat om sitt yrke i religionsdiskussioner här på FL där det inte tagits emot särskilt väl att det faktiskt finns muslimer som begagnar sig av hennes tjänster...
Oh, du kan få helt vattentäta svar på den där frågan av ngn artonårig, finnig SD-are i samhälls- eller religionsforumen istället. Jag måste koncentrera mig på lakritssnörena. Har tänkt överraska någon med en present.
Det var ju det jag frågade med...varför det smällde så himla mycket där han bodde.
Då kallade han mig rasist och dum i huvudet för att jag minsann inte fattade att muslimer med kunde smälla raketer
Jag tror det ligger en hund begraven... haha
Jag försökte illustrera anledningen till det med diverse läckra bilder, men det uppskattades ju inte.
Kan du inte bara berätta i ord varför du använder trosor? Det vore väldigt mycket lättare och på så vis slipper man kanske se dina jävla rumpor hela tiden.
Kan du inte bara berätta i ord varför du använder trosor? Det vore väldigt mycket lättare och på så vis slipper man kanske se dina jävla rumpor hela tiden.
Om du vill se rumpbilder kan du titta på bilderna i min profil.