• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Bellannn
    Anonym (Anna) skrev 2025-08-12 17:58:37 följande:

Ogiltigt? 

Efter hur lång tid är det taget?☺️Har varit med om att de sett sådär ut när de gått för lång tid och därmed inte visat rätt😊
  • Anonym (A)

Vad tror ni om detta? Det är samma test! Ett clearblue ultatidigt 

• Lojsans90

Ser någon skugga på båda senaste inläggen. Som jag förstått så kan ju clear blue ge spök och den skuggan men för mig har mina såna alltid blivit starkare efter några dagar. Så vet inte om de är otur eller ej. 

Hoppas båda era test blir tydligare. 

vad tror vi om Mina?

• Anonym (A)
    Lojsans90 skrev 2025-08-14 13:50:57 följande:

Ser någon skugga på båda senaste inläggen. Som jag förstått så kan ju clear blue ge spök och den skuggan men för mig har mina såna alltid blivit starkare efter några dagar. Så vet inte om de är otur eller ej. 

vad tror vi om Mina?

Jag ser två streck, dock väldigt svagt :) 
  • Lojsans90
    Anonym (A) skrev 2025-08-14 21:01:28 följande:
    Jag ser två streck, dock väldigt svagt :) 

ja, jag är äl+8/9 isch så förstår tidigt. hade ett missfall i början av juni så håller tummarna att detta blir bra! har mer symtom nu än då så tänker att de är ett gott tecken! 

• Tinaturner222
    Lojsans90 skrev 2025-08-14 13:50:57 följande:

vad tror vi om Mina?

Jag ser helt klart en svag linje på dina ! Spännande ju 👏
  • Lojsans90
    Tinaturner222 skrev 2025-08-14 22:42:09 följande:
    Jag ser helt klart en svag linje på dina ! Spännande ju 👏
    Ja tack! Tog ett likadant imorse av de ena som inte är testa tidigt och visade faktiskt inte lika starkt streck. hade tänkt att det skulle vara starkare men rfsu visade mer. Haha man blir inte klok! Ska försöka bara slappna av och lita på processen! 😅
  • Anonym (Miss)

Tog ett nytt test idag dock inte på morgonen, men nu känns det helt blankt... vad tror ni? 

• Tom Araya

Nu närmar sig tråden 235 tusen inlägg och jag tycker fortfarande mitt är trådens bästa. Skrattande

Tom Araya skrev 2012-08-28 18:25:08 följande:
    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Snart 67 tusen inlägg....Förvånad...har ni kommit fram till något vettigt?

Med risk för att bli halshuggen vill jag ändå föreslå att ni ägnar all denna tid och energi åt själva tillverkningsprocessen istället ....

• Anonym (RD 8)
    Tom Araya skrev 2025-08-15 20:44:31 följande:

Nu närmar sig tråden 235 tusen inlägg och jag tycker fortfarande mitt är trådens bästa. Skrattande

Om du nu tycker denna tråden så onödigt, varför är du då inne och kommenterar? 🙂 Du skulle kunna lägga din tid och energi på något annat 🤷?♀️
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester