Förtjust i überbutchflata mot alla odds??!
Det här kommer låta utseendefixerat; Vad tusan, det ÄR utseendefixerat! Jag gillar vanligtvis sportiga tjejer som är tjejiga eller lite androgyna med sisådär medelkropp och lite muskler, men hur som helst med kvinnlig kropp. Nu, helt fullkomligt oplanerat och utan avsikt, så har jag blivit förtjust i e tjej som i princip är den mest überbutcha jag nånsin träffat. Hon har mörk röst och använder deo för män. Dessutom har hon en del övervikt, vilket jag sådär vanligtvis inte riktigt gillar. Men.. hon har bara så jäkla skön personlighet och på något jättemärkligt sätt finner jag mig attraherad av henne. Fattar ingenting! Jag trodde aldrig att jag skulle kunna tycka att en sån som hon skulle kunna vara spännande men vi passar verkligen bra ihop. Om jag ska vara helt ärlig så har jag aldrig träffat någon som är så lik mig innan (personlighetsmässigt alltså). Och jo, hon är mer än lite intresserad av mig...
Utseendefixerad light och dum som jag är så går jag runt och oroar mig för vad alla kommer att tänka när (om) de ser mig med henne. Jag vet att det är dumt och fel att tänka så men jag kan inte hjälpa det! Jag är businesstypen och relativt tjejig. Hon ser ut som om hon kör lastbil och lyssnar på death metal.
Jag tror jag behöver antingen en utskällning eller ett peptalk. Eller kanske både och ...
Någon som varit i den situationen att de, mot alla odds, kommit över sin dumma utseendefixering och kunnat gå på en superfin personlighet?!