• Anonym (Känner skam)

Han har inte lust, jag känner skam

Min sambo och jag har alltid haft ett bra sexliv.
    Nu på senare har han liksom tappat lusten eller hur man nu kan tolka det.
    Han orkar helt enkelt inte bara sådär spontant utan det gick en period då jag frågade honom rakt ut, ska vi ha se, om ja så hade vi det, inget förspel och mys bara pang på. Om nej, nä då blev de inget.
    Nu har det gått till den punkten att jag frågar inte. Om det kommer ett tillfälle då jag kan trigga upp honom, få blir det de tillfälliet.

Dock har jag böjat tröttna. Jag behöver sex för jag har stor sexlust och detta vet han om.
    Jag behöver tillfredställelse. Jag får göra det själv, ofta och jag får använda det jag har...Sambon har köpt dildosar osv....Är det normalt förässten? Att han gör det?
    Men, nu har det kommit sig att jag vill ha mer! Nu kommer skammen, jag har börjat kolla på porr...Och jag blir kåt av det...Och det fixar ju fram lite lust och sen fortsätter jag någonannan stans. Hur tabu är det egetnligen att jag kollar på porr?       

• Svar på tråden Han har inte lust, jag känner skam
  • FelisConcolor

ge honom lite space så kanske det kommer av sig själv, kan ju vara kobbigt att känna press på sig både på jobbet o hemma...

• Anonym (Känner skam)

MEN DET ÄR JOBBIGT O GE SPACE NÄR MAN BOR I EN LÄGENHET O HAR ALLT IHOP.

oj sorry stor text....

tycker att man får prioitera lite mer så båda partner blir tillfredställda, nu pratar jag inte bara om sex.
    utan tex städning. Jag vet att han jobbar mycket, därför sköter jag all städning i lägenheten. Även storhandlar jag själv åt oss båda. Han kommer hem o allt e klart. Kan tillägga at jag är sjukskriven pga utredning om en sjukdom. 
    Så han kommer hem, säter sig i soffan eller åker o tränar. När han tränar köper han snabbmat när han kommer hem lagar jag oftast mat eller så gör vi det ihop       

• FelisConcolor

självklart ska även han dra sitt strå till stacken trots att han jobbar, jo jag kan förstå att det kan vara svårt när man lever ihop men om man ställer mindre krav på just sexet så kanske det blir bättre iaf :)
    vissa saker borde han ju orka med trots att han jobbar.. fast när jag levde ihop med mitt ex så fick jag göra allt trots att jag jobbade o var gravid...spelade lixom ingen roll att jag hade så ont i kroppen att jag knappt kunde ta mig ur sängen på mornarna...
    men nog tycker jag att din kille gott kan ställa upp lite mer i hemmet :)

• Anonym (Känner skam)

Haha! Fått sex nu :) Berättade om tråden och han läste den och det lät ungefär såhär: Va fan, detta stämmer ju. Jag tänker på sex så fort jag kommer innanför dörren när jag ser dig men jag tar aldrig det i akt.
    Sen drog han in mig i sovrummet haha!

Han fixar i hemmet om jag ber honom men oftast får man skriva små lappar här och var   

• FelisConcolor
    Anonym (Känner skam) skrev 2011-10-13 23:30:02 följande:
    Haha! Fått sex nu :) Berättade om tråden och han läste den och det lät ungefär såhär: Va fan, detta stämmer ju. Jag tänker på sex så fort jag kommer innanför dörren när jag ser dig men jag tar aldrig det i akt.
    Sen drog han in mig i sovrummet haha!

Han fixar i hemmet om jag ber honom men oftast får man skriva små lappar här och var   

va underbart! du får göra nya trådar o visa honom om problemet dyker upp igen Glad
    ha så mysigt nu :)

• Anonym (Känner skam)

Aboslut tack för allt hjälp Lotusblomman81Hjärta

• Tom Araya

Jag tycker att du kollar på porr och onanerar så mycket du vill när du inte får sex med sambon.
    Du är ju i alla fall inte otrogen.
    Har han någon åsikt om det får han väl göra något åt det (typ sätta på dig oftare).

Han kanske köpte leksakerna åt dig för att han har dåligt samvete och inte försöker undvika att du söker sexuell tillfredsställelse utanför förhållandet.

• Anonym (Känner skam)

pe: mja vettig förklaring til lvarför lesakerna kom in i bilden :)

Tack lotus 

• Tom Araya
    Tom Araya skrev 2011-10-14 00:06:06 följande:
    Han kanske köpte leksakerna åt dig för att han har dåligt samvete och inte försöker undvika att du söker sexuell tillfredsställelse utanför förhållandet.
    Understruket ord ska bort ur meningen.
  • Anonym (Känner skam)

hahaha jag  förstod vad du menade men tack för du påpekade det :)
    Kanske kan vara så att han tänkte till lite där eftersom jag hade en kk innan jag träffade honom....
    Och han vet att den kkn och jag är tajta än idag....inte sååååå tajta men vi pratar typ en gång i månaden läget och sånt...dock inte träffats på över 3 år  

• Tom Araya
    Anonym (Känner skam) skrev 2011-10-14 00:22:04 följande:
    hahaha jag  förstod vad du menade men tack för du påpekade det :)
    Kanske kan vara så att han tänkte till lite där eftersom jag hade en kk innan jag träffade honom....
    Och han vet att den kkn och jag är tajta än idag....inte sååååå tajta men vi pratar typ en gång i månaden läget och sånt...dock inte träffats på över 3 år  
    Precis.
    Att låta sin kvinna somna otillfredsställd är som att be om otrohet.
  • Anonym (Känner skam)

DOCK skulle jag aldrig få för mig att vara otrogen mot honom...älskar honom för mycket. Visst har tanken funnits där när jag sett en het kille på fest men nääää min kille är värd så mycket mer än en otrogen tjej..älskar honom för allt i världen!!

• hanvo
    Tom Araya skrev 2011-10-14 00:28:44 följande:
    Precis.
    Att låta sin kvinna somna otillfredsställd är som att be om otrohet.
    JAg får tårar i ögonen...PE...
Svar på tråden Han har inte lust, jag känner skam